HASRET SONA ERDİ

HASRET SONA ERDİ

Honda’nın bir zamanlar Türkiye’de pazara sunduğu en başarılı modellerinden biri olan HR-V, hasrete daha fazla dayanamadı. Markanın iki farklı motor seçeneğiyle tekrar pazara sunduğu model oval hatlarıyla dikkat çekiyor.

honda-hr-v-test5
Japon üretici Honda 9 yıl ara verdiği HR-V modelini yeniden pazara sundu. Markanın C-SUV sınıfındaki temsilcisi olan yenilenen model, daha oval yapısıyla dikkat çekiyor. Honda’nın tasarım ekibi, yeni Honda HR-V’yi geliştirirken amaçları bir coupenin şık ve akıcı çizgilerini bir SUV’nin kullanışlı ve güçlü karakteriyle harmanlamak olduğunu açıklıyorlar. Bu amaçla aracın tavanı arkaya doğru alçalırken, arka kapıların açma kolları C sütununa konumlandırılmış. Aracın ön tasarımıysa crossover segmentinin genel güçlü karakterine uygun şekillendirilmiş. Kapalı tek parça duran radyatör ızgarası köşelerde çekik farlarla desteklenmiş. Derin oyuklu gövde panelleri ve kaslı tampon tasarımları güçlü görünümü destekleyen diğer detaylar. Yeni Honda HR-V aerodinamik tasarım özelliklerine de sahip. Ayrıca ön ve arka bölümde gerçekleştirilen aerodinamik iyileştirmelerle yüksek sürat stabilizesi de arttırılmış.
honda-hr-v-test3
STANDART İÇ HACİM

Misafirimizin iç mekanına girdiğimizde klasikleşen modern Honda çizgisinden vazgeçilmediğini görüyoruz. Standart bir iç mekan kalitesine sahip olan HR-V, piyano siyahıyla şık bir görünüme kavuşmuş. Göstergeleriyle üç parça gösterge panelindeki aydınlatma halkalarının rengi sürücünün ekonomik sürüş karakterine bağlı olarak beyazdan yeşile dönüyor. Böylece sürücü ekonomik sürüşe yönlendirilmiş oluyor. Tasarımcılar kabin için konforu optimize etmek üzere havalandırma ızgaralarını geniş bir alana etki edecek şekilde konumlandırmışlar. Asimetrik tasarımlı iç mekandaki en dikkat çekici nokta ise ön yolcu tarafında boylu boyunca uzanan geniş havalandırma ızgarası. Üst donanım seviyesinde açılabilir panoramik sunroof sayesinde kabin içindeki ferahlık hissi ve aydınlık artıyor. Orta konsola entegre 7 inç büyüklüğünde ekran üzerinden kumanda edilen sistem, son derece pratik ve eğlenceli bir kullanıma sahip. Bu dokunmatik ekran günlük kilometre ve yakıt tüketimi gibi araca ait bilgileri de gösteriyor. 453 litrelik bagaj arka koltukların katlanmasıyla 1.026 litreye kadar çıkıyor.
honda-hr-v-test2
1.5 LİTRELİK CVT

Honda HR-V modelinde iki farklı motor seçeneğine yer vermiş. Bize model 1.5 litrelik benzinli üniteyle konuk oldu. 1.5 litre i-VTEC benzinli motor 6.600 d/d’de 130 beygir güç üretirken 4.600 d/d’de 155 Nm tork çıkışına sahip. Bu motor Honda HR-V’yi 0’dan 100 kilometre hıza CVT şanzımanla birlikte 10.8 saniyeye ulaştırıyor. Fabrika verilerine göre 100 kilometrede ortalama 5.2 litrelik tüketim gerçekleştiren araç, bizim kullanımımız boyunca 7 litrelik tüketim değerini ekranlarımıza yansıttı. Başarılı şanzımanıyla araç, vites geçişlerini hissettirmiyor. Yol tutuş konusunda da beğenimizi kazanan model, yumuşak süspansiyonuyla konforda elden bırakmıyor. Yeni Honda HR-V şuan sadece 4×2 çekiş seçeneğiyle yollarda boy gösteriyor.
honda-hr-v-test1

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org