GT LINE İLE ÇOK DAHA ÇEKİCİ

GT LINE İLE ÇOK DAHA ÇEKİCİ

Peugeot 208, GT Line versiyonuyla sportif imajını güçlendiriyor. 110 beygirlik benzinli motoru ve otomatik şanzımanıyla araç hem performans hem tasarruf vadediyor

Fransız otomotiv üreticisi Peugeot, PureTech motor ailesiyle adeta dizel motorlara meydan okudu. Markanın 3 silindirli yeni motoru, düşük tüketimi ve akıcı performansıyla tüketicilerin aklını çelmeyi başarıyor. Markanın yeni modellerinde birer birer kullanmaya başladığı bu küçük güç paketi, bu hafta 208 modelinde konuğumuz oldu. GT Line donanıyla öne çıkan araç, Fakat bu 208’in havalı bir de ismi var: GT Line. Markanın sportif görünüme sahip versiyonlarını tanımlayan bu isim, havalı görünmeyi seven fakat tasarruftan da vazgeçemeyenlere hitap ediyor.

17 inçlik jantlarla geliyor

Peugeot 208, yuvarlak hatlarıyla sınıfının en dikkat çekici otomobillerinden biri. Şık tasarım, özel renk seçenekleriyle birlikte daha da belirgin hale geliyor. Konuğumuzun özel beyaz rengi, GT Line’a özel koyulaştırılmış krom, siyah ve kırmızı dış detaylarla uyum içerisinde. Çamurluklardaki GT Line logoları, 17 inçlik alaşım jantlar da ki kırmızı dokunuşlar ve kırmızı süslü ön panjur araca ‘özel’ tanımını yakıştırabilmemize olanak sağlıyor. Siyah renkli ayna kapakları, ön cam üzerindeki siyah desen, jantların siyaha boyanmış iç kısımları, aslan pençesi şeklindeki arka farlar ve sportif egzoz çıkışı araca prestijini artırmış.

Bagaj hacmi 285 litre

Aracın iç kısmı da GT Line izleri taşıyor. Kırmızı şeritli kapı iç kolları, yine kırmızı şeritli emniyet kemerleri, kırmızı dikişli direksiyon simidi ve döşemeler çok sportif görünüyor. Markanın sportif sürüşü garanti eden i-Cocpit’iyle uyum içindeki tasarım, artan donanım seviyesiyle de desteklenmiş. GT Line’da Allure donanımına ek olarak parçalı deri sportif koltuklar, ambians ışıklı cam tavan, otomatik park sistemi, ön park sensörü, geri görüş kamerası ve 17 inçlik sportif alaşım jantlar da yer alıyor. Tıpkı arka koltuklardaki yaşam alanı gibi 285 litrelik bagaj da beklentileri karşılıyor. Kullanılan malzemeler ve işçilik kalitesiyse başarılı seviyede.

Ortalama tüketim 4.5 litre

Araçta sunulan benzinli ünite, 3 silindirli ve turbo beslemeli. 1.2 litrelik ünite, 110 beygir güç ve 205 nm tork üretiyor. 6 ileri tam otomatik şanzıman EAT6 ile kombine edilen motor, 1090 kilogramlık otomobile etkili bir performans sağlıyor. Hırıltılı sesiyle dikkat çeken motor, aracı 0’dan 100 km/s sürate 9.8 saniyede ulaştırıyor. Saatte 190 kilometrelik son sürat de beklentileri karşılıyor. Sürüş keyfi ve yol tutuş kararlılığıyla sınıfının en iyi otomobillerinden olan 208, hızlı sürüşlere de ayak uydurabiliyor. Zorlandığında arkasını hafifçe bırakan araç, eğlenceli bir karaktere sahip. Küçük direksiyon simidi ise yarış otomobili kullanıyormuş hissi veriyor ve son derece net tepkilere sahip. Benzinli motor, tüketim konusunda da başarılı. Fabrika verilerine göre 4.5 litre olan ortalama tüketimle 1100 kilometrenin (depo 50 litre) üzerinde menzil sunuluyor. Bizim elde ettiğimiz ortalama 6.1 litre oldu.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org