FIESTA’YA ST-LINE AŞISI

FIESTA’YA ST-LINE AŞISI
  • Test
  • 4 Ağustos 2017 12:36

Ford’un B segmentindeki temsilci Fiesta, ST-Line ile tam bir sporcu oldu. Ecoboost motorlar donatılan modelin 1.0 litrelik motoru 140 beygir gücünde


Ford’un küçük sınıftaki temsilcisi Fiesta, yeni donanımlarıyla dikkat çekiyor. Kısa süre önce ST-Line versiyonuna kavuşan güncel model, sporcu kimliğiyle ön plana çıkıyor. Aynı zamanda ödüllü 1.0 litrelik ecoboost benzinli motorla donatılan model, 140 beygir gücüyle de rakiplerine taş çıkarıyor. Fiesta ST-Line ile arka spoyler, gövde kiti, petek dokumalı ön ızgara, Rock Metallic adı verilen alaşımlı jantlara, spor süspansiyon ve ST-Line logolarına kavuşuyor. Bütün bu donanımlarla daha agresif bir görüntü sağlayan araç, gündüz LED’leriyle teknolojiyi de elden bırakmıyor. Fiesta ST ile benzer bir dinamizme sahip olan modelde detaylar hemen göze çarpıyor. Aracın arka kısmında öne çıkan ve modeli diğer kardeşlerinden ayıran bir detay bulmak zor. Arka cam üstü spoyler ile fark yaratılmaya çalışılmış olsa da sonradan eklenmiş bu parça aracın güzel hatlarıyla çok uyum sağlayamamış.

Kaliteli iç mekan

Konuğumuzun iç mekanına girdiğimizde ise kalite odaklı bir tasarım anlayışının hakim olduğunu görüyoruz. Alüminyum gaz ve fren pedalları, ST-Line’a özel spor direksiyon ve spor kırmızı koltuk dikişleri de “ST-Line”ın iç aksesuarları arasında yer alıyor. Aracın arka kısmında baş ve diz mesafesi sınıf standartlarının çok az altında. İşçilik ve malzeme kalitesi açısından oldukça mesai harcanan modelde kalite algısı yüksek tutulmuş. Aracın iç mekanının kalitesi rakibini kıskandıracak kadar başarılı. Özellikle konsolun alt kısımlarındaki plastik malzeme kalitesi bile yüksek tutulmuş. Montaj ve ergonomi hatalarının da olmaması Fiesta’nın iç mekanını sınıfının en iyilerinden biri haline getiriyor. Aracın, spor kırmızı, şeker kırmızı, buz beyazı, aytozu gri, derin mavi, manyetik gri ve inci siyahı olmak üzere 7 farklı renk seçeneği bulunuyor. Ortalama 1100 kilogram ağırlığındaki aracı hareket ettirmekte zorlanmayan küçük hacimli motor, başarılı performans grafikleri sunuyor.

140 beygir gücünde

Fiesta ST-Line’ın kalbinde markanın ödüllü ünitesi olan 1.0 litrelik Ecoboos motoru kullanılıyor. 5 ileri manuel şanzımanla kombine edilen aracın birde 100 beygirlik 6 ileri otomatik versiyonu var. Bize manuel versiyon ile konuk model 140 beygir güç ve 180 Nm tork üretiyor. Sunduğu güç performansıyla alt devirleri de oldukça canlı olan modelin 3 silindirli motoru ufak hırıltı sesleriyle de sürücüyü cezbediyor. Oldukça net direksiyon tepkileri veren araç, sınırları zorladığınıza hafif önden kayma eğilimi gösteriyor ama ESP hemen nereye diyor. Bu segmentte nadir yol tutuş performansına sahip modellerin başında gelen araç, tüketimde de oldukça iyi. Fabrika verilerine göre 100 km’de 4,9 litrelik tüketim gerçekleştiren araç, bizim kullanımımız boyunca yol bilgisayarına 5,8 litrelik değeri yansıttı.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org