Fiat, Dijital Pazarlamada Ezber Bozmaya Devam Ediyor!

Fiat, Dijital Pazarlamada Ezber Bozmaya Devam Ediyor!

‘İçerdesin’ Projesi MIXX Awards Europe Grand Prix Ödülünün Yanı Sıra 4 Gold Ödülün Sahibi Oldu!

IAB Europe’un düzenlediği, dijital reklam endüstrisinin gelişimine yaptığı katkılarla tanınan ve Avrupa’nın en iyi dijital reklam kampanyalarının ödüllendirildiği MIXX Awards Europe ödül töreni, Milano’da gerçekleştirildi. Düzenlenen ödül töreninde 13 kategorinin kazananları açıklandı. Fiat’ın, People Initiative, Zer Dijital ve Show TV işbirliğiyle gerçekleştirdiği “İçerdesin’’ projesi Grand Prix ödülünün yanı sıra “Branded Content” (markalı içerik), “Integrated Advertising” (entegre reklam), Video Advertising (video reklamı) ve ‘’Responsive Display Advertising’’ (Responsive Display Reklam) kategorilerinde 4 Gold ödülün sahibi oldu.

Fiat, mobil pazarlamada da ezber bozmayı sürdürüyor. IAB Europe’un düzenlediği, dijital reklam endüstrisinin gelişimine yaptığı katkılarla tanınan ve Avrupa’nın en iyi dijital reklam kampanyalarının ödüllendirildiği MIXX Awards Europe Töreni’nde de ödüle layık görüldü. People Initiative’in Fiat markası için hazırladığı ikincil ekran deneyiminde teknolojiyi efektif olarak kullanarak TV içerik tüketimine yeni bir boyut kazandıran “İçerdesin’’ projesi Grand Prix ödülünün yanısıra “Branded Content” (markalı içerik), “Integrated Advertising” (entegre reklam), Video Advertising (video reklamı) ve ‘’Responsive Display Advertising’’ (Responsive Display Reklam) kategorilerinde 4 Gold ödülün sahibi oldu. Ödülleri Fiat Pazarlama Direktörü Özgür Süslü, People Initiative Grup Koordinatörü Barış Türer ile Ulaş Bozan aldı.

Fiat’ın, People Initiative, Zer Dijital ve Show TV işbirliğiyle gerçekleştirdiği bu çalışması TV’de yayınlanan final sahnesiyle eşzamanlı olarak 53 bin 700 defa Shazam’latılmış ve sadece Türkiye’de değil dünyada da rekor kırmıştı. Proje kapsamında Show TV’de geçen sezon yayınlanan “İçerde” dizisinde öncelikle Fiat marka araçlar, uygun karakterlerin kullanımı üzerinden diziye entegre edilmiş; diziye damgasını vuran final sahnesinde Melek karakterinin vurulma sahnesinin sırrı Fiat ile çözülmüştü. İzleyiciler 360 derece kamerayla çekilen final sahnesinin içerisine girerek “İçerde” dizisine dâhil olma deneyimi yaşamış, TV’de sahneyi kaçıranlar ve diziyi internet üzerinden izleyenler de unutulmamıştı. Final sahnesinin hemen ardından Fiat Türkiye’nin tüm sosyal medya hesaplarından ve İçerde’nin YouTube hesabından final sahnesinin 360 derece video versiyonu izleyicilerle buluşturulmuştu.

REKLAM ALANI

Fiat, People Initiative, Zer Dijital ve Show TV iş birliğinde gerçekleştirilen 360 Video entegrasyonu, bugüne değin Türkiye’nin haricinde Amerika ve Avrupa’da düzenlenen prestijli organizasyonlarda toplam 36 ödüle layık görüldü.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org