ETKİLİ SERVİS ATAŞEHİR ÖDÜLE DOYMUYOR

ETKİLİ SERVİS ATAŞEHİR ÖDÜLE DOYMUYOR

Borusan Otomotiv BMW Yetkili Servisi Etkili Servis Ataşehir 2017 yılını, 2016 yılında olduğu gibi bol ödülle tamamladı. Borusan Otomotiv BMW Yetkili Servisleri arasında Parça Alım Hedefini En Çok Geçen Yetkili Servis Ödülü ile En Müşteri Odaklı Müşteri İlişkileri Danışmanı Ödülü Etkili Servis Ataşehir’in oldu.


Şirket çalışanlarının katılımıyla 2017 yılının değerlendirilmesinin yapılarak, 2018 yılı hedeflerinin paylaşıldığı bir toplantı da gerçekleştiren Etkili Servis Ataşehir, toplantı sonrasında düzenlediği ödül töreni ile 2017 yılında öne çıkan çalışanlarını ödüllendirdi. Yönetim Kurulu Başkanı Zeki Balı açılış konuşmasına başarının mutluluk gibi göreceli bir kavram olduğunu belirterek başladı. Zeki Balı “Her şirketin bir amacı vardır. Bir ürün ya da hizmet yaratmak ve bu ürün ya da hizmeti en iyi şekilde tüketicisine sunarak satış hedeflerine ulaşmak. Etkili Servis Ataşehir’i diğer şirketlerden farklılaştıran en önemli yanı, üretip sattığımız hizmetlerin çalışanlarımızdan daha değerli olmamasıdır. Bunun tersi olsaydı, hizmetlerimiz de değersizleşirdi. Kurulduğumuz günden bu yana öncelikle çalışanlarımızın memnuniyetini düşünmemiz ve değerlendirmemizin şirketimizi başarıya götüren en önemli faktör olduğunu düşünüyorum. 2018 yılında bu başarıların ve mutluluğun daha da artarak devamını temenni ederim.” dedi. Şirketin Marka Danışmanı Nagihan Ünüvar’ın 2017 yılı marka ve pazarlama faaliyetlerine yönelik sunumu ile Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Savaş Açıkgöz’ün rakamlarla 2017 yılı değerlendirmesi, 2018 yılı hedefleri, izlenecek yol ve yöntemi içeren konuşmasının ardından düzenlenen Ödül Töreninde, En Yüksek Mekanik AW Ödülünü Mekanik Teknisyeni Fatih Karakurt, En Yüksek Boya-Kaporta AW Ödülünü Boya Teknisyeni Özkan Dağdelen, En Yüksek Ciro Ödülünü Servis Danışmanı Yiğit Özel, En Yüksek Müşteri Memnuniyeti Ödülünü Servis Danışmanı İskender Bali, En Müşteri Odaklı Hizmet Ödülünü Café Sorumlusu Cevriye Kartal ve Güvenlik Fatih Özer, En Yüksek Aidiyet Ödülünü İşletme Bakım Sorumlusu Necmettin Çatlı ve Servis Birim Yöneticisi Sercan Coşkun, Yıldız Ödülünü Atölye Birim Yöneticisi Hasan Torun, Marka Elçisi Ödülünü Marka Danışmanı Nagihan Ünüvar aldı.

2017 yılını bol ödül ve başarıyla geride bırakan Etkili Servis Ataşehir, 2018 yılına hem personel sayısını, hem de boya ve kaporta servis alanı kapasitesini artırarak, enerji ve motivasyonla başladı.

????????????????????????????????????

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org