Elektrikli Otomobilin Japoncası: Yeni Nissan Qashqai ePower

Elektrikli Otomobilin Japoncası: Yeni Nissan Qashqai ePower
  • Test
  • 5 Mart 2023 07:16

Nissan’ın amiral gemisi olan Qashqai 3. Nesline kavuştu. Elektrikli furyasına hızlı katılan Qashqai, bu segmentte tamda beklentileri karşılayacak şekilde ePower teknolojisini sunuyor.

Nissan özellikle SUV segmentinde fazlasıyla başarılı işler çıkarıyor. Bunu tasarım ve teknolojinin harmanlanmasına borçlu. Yeni nesilde de bu etki sürdürülüyor. Ön yüze baktığımızda markanın adeta imzası olan krom V çizgi hemen göze çarpıyor. Bumerang formlu farlar modele gizem katarken, geniş ön ızgara otomobilin güçlü görünmesini sağlamış. Otomobilin her bölümünde keskin hatlar kullanılmış. Model bu sayede fazlasıyla dinamik görünüyor. Modelin ePower olması sadece yan taraftaki kapı altlarına konulan logolar ile anlaşılıyor.

BENZİNLİDEN FARKI NE?

Yeni Qashqai’de NASA teknolojisi ile geliştirilen Nappa deri koltuklar öne çıkan detaylar arasında. Her bir araç için üretimi 25 günde tamamlanan bu özel teknoloji ürünü koltuklar, tercih edildiğinde kullanıcılara ısıtma ve hafıza özelliklerini de standart olarak sunuyor. Qashqai’de yenilikle birlikte ilk kez kullanılan 12,3” genişliğindeki tamamen dijital gösterge paneli, kişiselleştirilebilen 13 farklı bilgilendirme ekranı seçeneğiyle gelirken, bu ekran kablosuz Apple CarPlay altyapısına sahip 9” genişliğindeki dokunmatik bilgi-eğlence ekranıyla birlikte iç mekanda daha dijital bir ortam oluşmasını sağlıyor. Başlıkta yer aldığı gibi soruyu sorarsak ilk etapta orta konsolda vites kumanda paneli değişim gösteriyor. Daha sonrasında benzinli modeldeki sürüş kontrol kumandası elektriklide yerini şartele bırakıyor.

KABLOSUZ ELEKTRİKLİ SÜRÜŞ

Qashqai 1.4 litre 3 silindir olan ve sadece jeneratör görevi görüp sisteme hiç müdahil olmayan bir içten yanmalı makine ile geliyor. Buna ek olarak 1.0 kWh gücünde hacmi oldukça küçük piller bu sisteme entegre edilmiş. İçten yanmalı motor jeneratör görevi görerek düşük kWh’lı piller için enerji üretiyor. Bu kombinasyon ile model 190 Bg güç ve 330 Nm tork değeri üretiyor. 0-100 Km/s hızlanmasını 7.9 saniyede tamamlayan model 170 Km/s maksimum hıza sahip. Fabrika verilerine göre en düşük tüketim değeri ise 4.5 litre. 55 litre yakıt tankına sahip olan model elektrikli sürüşün sessizliğini sağlarken, ekonomi konusunda da fazlasıyla katkı sunuyor.

ARAZİDE İŞLER NASIL?

Nissan Qashqai arazide dolaşmayı sevenler için 4×4 seçeneğini benzinli versiyonda sunarken elektrikli versiyonda sunmuyor. 4×4 olan verisyonda sunulan zemin modlarıyla birlikte arazi üzerinde başarılı sürüşler yapabiliyorsunuz. Bunun dışında karlı zeminlere özel de “Kar” modu bu sürüş seçenekleri arasında yer alıyor. CVT şanzıman ile güzel bir birliktelik sunan sistem, zorlu zeminlerde doğru tekere doğru güç uygulayarak size güvenli bir Off-Road deneyimi sunuyor. Elektrikli model ile ise kısıtlıda olsa başarılı arazi açılarıyla hafif arazide sıkıntı yaşamadan yolunuza devam edebiliryorsunuz.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org