Elektrikli araçların yıldızı olmaya geldi

Elektrikli araçların yıldızı olmaya geldi
  • Test
  • 2 Mayıs 2021 16:25

Mercedes-Benz yüzde 100 elektrikli modeli EQC ile tüm dikkatleri üzerine çekiyor. Uzun menzili ve niş tasarımıyla dikkat çeken araç, yolda kalma gerginliğini ortadan kaldırıyor. EQC, şarj çıkışına bağlı olarak hızlı şarj istasyonlarında 110 kW’a kadar şarj edilebiliyor. Batarya yüzde 10’dan yüzde 80’e 40 dakikada doluyor.

Lüks segmetin yıldızı olan Mercedes-Benz yüzde 100 elektrikli modeli EQC ile tüm dikkatleri üzerine çekiyor. Uzun menzili ve niş tasarımıyla dikkat çeken araç, yolda kalma gerginliğini ortadan kaldırıyor. Modeli aynı zamanda, hızlı şarj oluyor, uzun menzil sunuyor ve iç mekan konforuyla rakipsiz görünüyor. Mercedes’in elektrikli SUV modeli olarak anılan 2019 EQC 400 4 Matic, alıştığımız elektrikli otomobil tasarımları yerine klasik Mercedes tasarım dilini koruyor. Model fütüristik elektrikli araç görüntüsünü onda göremiyoruz. İç mekanında geniş ve aydınlık kabin, kaliteli malzeme, ve yüksek seviyede iyi işçilik hemen herkesin dikkatini çekiyor. Navigasyon ekranında yakınlardaki şarj istasyonlarını da görebiliyorsunuz. EQC’nin öne ve arkada birer adet olmak üzere iki adet elektrikli motoru var. 4 tekerden çekiş sistemine sahip olan araç, toplam 408 HP’lik güç üreten bir sistemle çalışıyor. Mercedes Benz EQC maksimum tork verisi 760Nm. İki motorun arasında 0kWh kapasiteli bataryalar var. Otomobil, 7,4 kW kapasiteli su soğutmalı şarj ünitesine sahip. 

2 FARKLI ELEKTRİKLİ MOTORU VAR

Yeni EQC, bünyesinde barındırdığı kaslı ve gösterişli gövde orantıları ile crossover-SUV olarak sınıflandırılıyor. EQC 400 4MATIC Electric Art paketinde, aracın şeritte ve güvenli takip mesafesinde kalmasına yardımcı olan Sürüş Yardım Paketi’nin yanı sıra, LED farlar, artırılmış gerçekliğe sahip navigasyon, Head-up display, surround ses sistemi, masaj özellikli koltuklar ve Keyless-Go Konfor Paketi gibi fonksiyonlar standart olarak yer alıyor. EQ altında satışa sunulacak olan ilk Mercedes-Benz modeli EQC 400 4MATIC’te tamamen yenilikçi bir değişken dört tekerlekten çekiş sistemi devreye giriyor. Sistem her bir aksta birer adet olmak üzere iki adet kompakt elektromotordan oluşuyor.

40 DAKİKADA YÜZDE 80 ŞARJ OLUYOR

EQC’ye, NEDC normuna göre 80 kWh kapasiteye sahip olan lityum-iyon bataryalar enerji sağlıyor. Elektrikli araçların tüketim ve menzil değerleri kullanım şartlarına göre değişkenlik gösteriyor. EQC, sürücüsünü her biri farklı karakteristiklere sahip COMFORT, ECO, SPORT ve INDIVIDUAL olmak üzere dört farklı sürüş programı ile destekliyor. Wallbox ve kamuya açık şarj istasyonlarında saatte 7,4 kW’a kadar şarj imkanı sunan dahili dönüştürücünün kapasitesinin, 2021 yılı içerisinde ise 11 kW’a yükselmesi planlanıyor. Bir Mercedes-Benz Wallbox kullanarak şarj etmek, şarj süresini yerel güç kaynağına oranla üç kat hızlandırıyor. DC şarj istasyonlarında ise CCS ile şarj süresi daha da kısalıyor. EQC, şarj çıkışına bağlı olarak hızlı şarj istasyonlarında 110 kW’a kadar şarj edilebiliyor. Batarya yüzde 10’dan yüzde 80’e 40 dakikada doluyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org