Ekonomi Profesörü SUV: Hyundai Tucson Hibrit

Ekonomi Profesörü SUV: Hyundai Tucson Hibrit
  • Test
  • 3 Eylül 2022 06:27

Tucson, yeni tasarımıyla sektöre bir kez daha damga vurdu. Hibrit teknolojisiyle de ekonomi severlerin beğenisi kazanmak istiyor. Pek, ne kadar başarılı?

Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de SUV modeller, pazarda ağırlığı eline almaya başladı. Türkiye’de toplam satışlarda ikinci sıraya yükselen bu araçlar, aynı zamanda sektördeki sıkı rekabeti başka bir boyuta taşımış oldu. Güney Koreli otomotiv devi Hyundai de, bu alandaki çalışmalarını hızlandırdı. Kısa bir süre önce Bayon modeliyle ürün gamını genişleten marka, şimdi de başarılı kompakt SUV’u Tucson’u yeniledi. Markanın oldukça rakidal olan yeni tasarım anlayışıyla şekillendirilen yeni Tucson, detaylara verilen önemi ve premium modelleri aratmayan donanımıyla dikkatleri üzerine çekmeyi başardı

MODERN KOKPİT

Aracın rahat koltukları, önde hem ısıtma hem soğutma fonksiyonuna sahip. Yeni 10.25 inçlik gösterge paneli, gizli ayna özelliğine sahip. Araçta sinyal verildiğinde, o yöndeki kadran çerçevesi, yandan arkayı gösteren bir kameraya dönüşüyor. Bu sayede şerit değiştirme gibi manevralar oldukça güvenli hale geliyor. 10.25 inçlik renkli dokunmatik multimedya ekranı da oldukça hızlı tepkilere sahip. Krell markalı ses sistemi de oldukça güçlü. Araçta ikinci sıra için de koltuk ısıtma ve dijital kontrollü klima sunuluyor. Araçta sunulan aktif ve pasif güvenlik donanımları da bir üst sınıfı aratmayacak kadar fazla.

PERFORMANS VE EKONOMİ BİR ARADA

Yeni Tucson, bize 1.6 litrelik benzinli motor seçeneğiyle konuk oldu. 230 beygir güç ve 350 nm tork üreten motor, gücünü 6 ileri otomatik şanzıman ile 4 tekerleğe birden aktarıyor. Bu kombinasyonla otomobil 0’dan 100 km/s sürate 8.3 saniyede ulaşırken aracın maksimum hızı da saatte 193 kilometre olarak açıklanıyor.

HİBRİT SİSTEM NASIL ÇALIŞIYOR?

Yeni Tucson Hibrit, benzinin her litresi ile daha fazla yol katetmenizi sağlamak için elektriğin gücünü kullanıyor. Hem de bataryayı şarj etmenize ve sürüş alışkanlıklarınızı değiştirmenize gerek kalmadan! Üstün yakıt verimliliğini yeni bir düzeye taşıyan bu hibrit seçenek, 1.6 litre turbo benzinli motorla birlikte sunuluyor. Lityum iyon polimer bataryanın güçlü desteğini arkasına alarak birlikte çalışan bu iki motor, üstün yakıt ekonomisinin yanı sıra daha düşük emisyon değerlerine ulaşmanıza olanak tanıyor. Sürüş koşullarına bağlı olarak geleneksel motor ile elektrikli motor arasında kusursuz şekilde geçiş yapan hibrit sürüş sistemi, kimi durumlarda iki motoru aynı anda kullanıyor. Elektrikli motor, rejeneratif frenleme sistemi sayesinde aracın hız kesmesine de yardımcı oluyor ve bataryayı şarj ediyor. Bataryada depolanan enerji; elektrikli motora güç sağlayarak hızlanma, yokuş yukarı sürüş ve düşük hızda seyir sırasında destek sunuyor ve böylece benzinli motorun üzerindeki yükü hafifleterek yüksek yakıt verimliliğine imkân tanıyor. TUCSON Hibrit ile birlikte sunulan Akıllı Park Yardım Asistanı (RSPA) sayesinde anahtarınızın üzerindeki tuşları kullanarak park hâlindeki aracınızı ileri ve geri hareket ettirebilir, sıkışık park alanlarına kolaylıkla giriş/çıkış yapabilirsiniz.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org