Ekonomi bekleyenlere

Ekonomi bekleyenlere

Ford’un küçük sınıf temsilcisi Fiesta’nın makyajlandıktan sonra 4 benzinli ve1 dizel motoru ile rekabete kaldığı yerden devam etti. Ford Fiesta 1.5 TDCi, makyajla beraber Fiesta’da görev yapmaya başladı. Ekonomik yapısı ile Fiesta 1.5 TDCi dikkat çekiyor.

Ford Fiesta test2

Ford’un küçük sınıf temsilcisi Fiesta, uzun yıllardır markayı küçük sınıfta başarıyla temsil etti. Ağır bir makyajın ardından Fiesta, yenilenirken teknolojik anlamda da birçok yeniliği üzerine koydu. 4 benzinli ve 1 de dizel motor seçeneği güncel Fiesta’da sunuluyor. 1.0 lt benzinli turbo motoru 100 HP gücünde ve 2 yıldır yılın motoru seçilerek taçlandırıldı. 1.25 lt 82 HP, 1.4 lt 96 HP ve 1.6 HP 100 HP’lik motorlar Fiesta’daki diğer benzinli motorlar. Yeni nesil 1.5 lt TDCi motorda 75 HP güce sahip. Benzinli motorlarda 6 ileri otomatik şanzıman 1.6 lt motorda standart ve 1.0 lt motorda opsiyonel olarak sunuluyor.
Makyaj sonrası Fiesta’nın ön görünümü oldukça farklı bir hale geldi. Otomobilin yenilenen ön tamponu yine asık suratlı bir havalandırma ızgarasına sahip. Bu ızgara önceki versiyona göre daha büyük ve sportif. Yeni nesil farlar led gündüz farlarını da barındırmakta. Yan kısımda farların ve tamponun değişikliği yan görünümü etkiliyor. Onun dışında radikal bir değişiklik yok. Arka kısımda yine ufak tefek değişiklikler var. Stop gurubu modernize edilmiş ve oldukça şık duruyor
Otomobilin iç kısmını makyaj çok etkilememiş. Fiesta’nın iç kısmını ergonomik olarak beğenmemek mümkün değil. Orta konsol oldukça rahat ulaşılıyor ve butonlara alışmak çok uzun sürmüyor. Klima butonları da oldukça pratik. Direksiyon simidindeki butonlar işlevsel ve pratik sürüş konforunu artırıyor. Sürücü kapısındaki butonlarda oldukça pratik.

Ford Fiesta test6

Koltuk yapısı Fiesta’nın benim beğendiğim yapıda ve bu sınıf beklentilerin üzerinde. Arka koltuk konforu da bu sınıf bir otomobile göre oldukça başarılı.
Test otomobilimiz Ford Fiseta 1.5 TDCi, yeni nesil turbo dizel motora sahip. 1498 cc hacmindeki bu motor 3750 d/d’da 75 HP güç üretiyor. Motorun maksimum torku ise 1750 d/d’da 185 Nm. Yeni nesil bu turbo dizel ekonomik anlamdaki başarısını verilere döküyor. Otomobilin şehiriçi yakıt tüketimi 4.4 lt/100 km, şehirdışı yakıt tüketimi 3.3 lt/100 km ve ortalama yakıt tüketimi 3.7 lt/100 km. Bu değerler Fiesta 1.5 TDCi’ın ekonomik olduğunu kanıtlıyor. Otomobilin maksimum hızı 167 km/s. 0-
100 km/s hızlanma değeri ise 13.5 sn. Bu değerler ekonomik bir dizel için de oldukça başarılı.

Ford Fiesta test5

Ford Fiesta’nın yeni nesil versiyonu yol tutuş olarak bir çok rakibine örnek teşkil edecek türden. Ağabeyi Focus gibi yol tutuş konusunda oldukça başarılı. Fiesta ile virajlara girerken kafanızda acaba mı diye bir şey olmuyor. Direksiyonun çapı ve yapısı kullanım konforunu artırıyor.
Ford Fiesta, oldukça zengin bir donanım seviyesine sahip. Test aracımız Titanium donanım paketindeydi. Bu paket ilave güvenlik ve konfor paketleri ile sınıfının çok çok üzerinde bir donanım paketi seviyesine çıkıyor.
Ford Fiesta ilk üretildiği yıllardan bu yana sınıfında ses getiren bir otomobil oldu ve bu durum yeni nesilde de devam ediyor.
Rekabetçi yapısı ve ekonomik motoruyla Ford Fiesta 1.5 TDCi, şık ve sportif yapısıyla da dikkat çekiyor.

Ahmet Said Özen

BY: OTOMOBİLDEN

Ford Fiesta test4

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org