DS: Lüks SUV’un fransızcası

DS: Lüks SUV’un fransızcası
  • Test
  • 2 Mayıs 2021 06:41

Fransız otomotiv üreticisi DS, yeni SUV modeliyle tüm dikkatleri üzerine topladı. DS 7 Crossback ile dikkat çeken marka, hibrit motorla oldukça cimri. Şarj edilebilir hibrit sisteme sahip olan model, 300 beygir gücünde.

Otomotiv sektörü her geçen gün yerden yükselirken, markalar birbirinden farklı SUV modelleri gün yüzüne çıkardı. Kısa bir süre önce pazara DS ismiyle yeniden giriş yapan lüks Fransız üretici, DS 7 Crossback ile tüm dikkatleri üzerine topladı. DS 7 Crossback tasarım konusunda agresif özelliklere sahip. Aracın ön yüzünde yer alan büyük ızgara, ortada konumlanan marka logosu, DS LED Vision adı verilen dört modüllü far grubu ve tampon kenarlarında konumlandırılan dikey formlu LED  gündüz aydınlatmaları heybetli bir görünüm oluşturuyor. Modelin arka kısmında ise formadaki LED far grubu dikkat çekiyor. DS Automobiles tarafından sunulan şarj edilebilir hibrit sistem tamamen yeni bir teknolojinin önünü açıyor. İç mekanda geniş, ve bir o kadar da niş bir mekan bizleri karşılıyor. Arka koltuklarda seyahat edecek yolcular için cömert bir baş ve diz mesafesi yer alıyor.

555 LİTRELİK DEV BAGAJ

Ön konsolda 12 inç büyüklüğünde dokunmatik ekran ve yine 12 inçlik gösterge paneli yer alıyor. Sürüş gösterge paneli kişiselleştirilebilir temaları ile modern bir ara yüze sahipken, akıllı telefon bağlantılı dokunmatik multimedya ekranı üzerinden oldukça kolay ve keyifli kullanımlar gerçekleştirilebiliyor. Alışık olduğumuz düzenden farklı olan kumanda elemanları ile model, etkileyici bir kokpite sahip. Başta otomobilin koltuk, konsol ve kapı döşemelerinde olmak üzere birçok noktada deri kaplamalara yer veriliyor. Kapı içlerinde, kolçağın altında ve konsolun alt bölümünde sunulan küçük eşya gözleri oldukça cömert sunulmuş. Modelin 555 litrelik bagaj hacmi ise oldukça başarılı.

300 BEYGİR GÜCÜNDE

Bir adet turbo beslemeli benzinli ve iki adet elektrik motorundan oluşan üç motorlu sistem toplamda 300 BG güç üretirken, DS 7 Crossback E-Tense 4X4 bünyesinde barındırmış olduğu üstün teknolojiyle pazarda referans noktası oluşturuyor. Araç 300 BG güç, dört tekerlekten çekiş sistemi, 58 km tamamen elektrikli sürüş menzili, 34 gram/kilometre CO2 emisyon değeri ve yeni WLTP sertifikasyon döngüsünde karma koşullara göre 100 km’de 1,5 litre benzin tüketimi gibi özellikleri bir arada sunan ‘ilk’ SUV oldu. Elektrik motorları, 13,2 kWh kapasiteli, arka koltukların altına yerleştirilmiş bataryadan enerji alıyor. Sistemin ürettiği toplam 300 BG ve 520 Nm tork DS 7 Crossback E-Tense 4X4’ü, 0’dan 100 kilometre/saat hıza sadece 5,9 saniyede ulaştırıyor ve 235 kilometre/saat azami sürate taşıyabiliyor.

TAM ŞARJ İÇİN 7 SAAT ŞART

Otomobilin sürüş sırasında kendi kendisini şarj edebilmesinin haricinde DS 7 Crossback E-Tense 4X4, herhangi bir ev ya da iş yerine kolaylıkla kurulumu gerçekleştirilebilen bir 7,4 kW gücündeki DS şarj ünitesi otomobilin şarjını yüzde 0’dan yüzde 100’e 1 saat 45 dakika içinde şarj edebiliyor. Halka açık şarj istasyonları DS şarj ünitesi ile aynı şarj performansını sunarken mod 2 kablo ile otomobil yaklaşık 7 saatte yüzde 0’dan yüzde 100 şarj seviyesine ulaşmasını sağlıyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org