otomobil haberleri,güncel araç,car

DÖRT ÇEKER SPORCU PACEMAN S

DÖRT ÇEKER SPORCU PACEMAN S

Cooper motorlu versiyon önden çekişliyken bize konuk olan Cooper S Paceman ALL4 hem daha güçlü hem de gücünü 4 tekerleğe birden aktarıyor

Mini Test3

İngiliz otomobil üreticisi MINI, tasarımı ve tarzıyla 2000’li yılların fenomenlerinden biri haline geldi. Aracın sevimli görünümünün altında gizlediği sporcu genleri, en güçsüz model olan One’da bile aracın çalıştığı andan itibaren kendini gösterirken, zirvedeki özel modeller adeta yarış otomobili heyecanını yollara taşıyor. Bu otomobillere olan ilgi o kadar yoğun ki, marka yeni karoser seçenekleri ve tasarımlar üzerine yoğunlaşmaya başladı. İlk aşamada Clubman ile çeşitlendirmeye giden marka, ardından Cabrio, Coupe, Roadster ve Countryman modelleriyle MINI’yi geniş bir aile haline getirdi. Bu listedeki SUV özellikleri taşıyan tek model olan Countryman öyle başarılı oldu ki marka çok geçmeden bu aracın da 3 kapılı, daha sportif bir versiyonunun üzerinde çalışmaya başladı.

Radikal tasarım

Bu çalışmanın sonunda ortaya çıkan Paceman, önden bakıldığında pek çok otomobil severi yanıltabilse de radikal arka tasarımı ve eksik olan iki kapısıyla meraklı gözlerin ilgi odağı haline gelebiliyor. Markanın diğer modellerinde de kullandığı mavi rengiyle konuğumuz olan araç, Cooper S motoruna ve ALL4 isimli 4 tekerlekten çekiş sistemine sahip.

Kaslı görünüyor

Bu 3 kapılı hafif arazi aracı, ön tasarımını Countryman ile paylaşıyor. Geniş hava girişiyle dikkat çeken ön tampon, karoserin altını tamamen kaplayan plastik kaplamaları, kaslı arka tamponu ve şık jantlarıyla araç etkileyici bir duruşa sahip. Sportif çizgilere rağmen Paceman, MINI Hatch’den belirgin şekilde büyük bir araç. Bu iç mekanda daha rahat anlaşılıyor. İç mekana geçildiğinde yüksek sayılabilecek bir oturma pozisyonu, fazladan genişlik ve yüksekliğin getirdiği artan ferahlık dikkat çekiyor. Araç 3 kapılı olsa da arka bölümde sunulan yaşam alanı da yeterli hacme sahip. 3 kapılı aracın 330 litrelik bagajıysa kompakt otomobil standartlarında.

6 ileri otomatik şanzıman başarılı

MINI Paceman Türkiye’de 2 farklı benzinli motorla sunuluyor. Cooper motorlu versiyon önden çekişliyken bize konuk olan Cooper S Paceman ALL4 hem daha güçlü hem de gücünü 4 tekerleğe birden aktarıyor. Araçta görev yapan 1.6 litrelik turbo beslemeli benzinli ünite 184 beygir güç ve 240 nm (overboost ile anlık 260 nm) tork üretiyor. 6 ileri otomatik şanzıman çift kavramalı olmasa da türünün en iyi örneklerinden. Ağırlığı 1.4 tonu bulan araç, 0’dan 100 km/s sürate 8.2 saniye (manuel vites: 7.8 saniye) ulaşabiliyor. Saatte 207 kilometre (manuel vites: 212 kms) son hıza ulaşabilen aracın performansı keyif veriyor. Düşük devirlerde üretilen yüksek tork ara hızlanmalarda yüzleri güldürürken, 4 tekerlekten çekiş sistemi de gücü kayıpsız şekilde yere aktarıyor. Direksiyon tepkisi ve yol tutuşuyla tanınan MINI modelleri gibi Paceman de sürücüyü her türlü yol durumuna göre bilgilendiriyor ve viraj alma limitleri de oldukça yüksek.

Sakin kalabilen için tüketim makul

Performans olarak boylarından büyük işler araç. yakıt tüketimi verilerinde de beklentileri karşılıyor. Fabrika verilerine göre ortalama tüketimi 7.7 litre (manuel vites: 6.7 litre) olan araç, sakin kullanımda bu değeri rahatlıkla yakalıyor. Performanslı sürüşlerdeyse çift haneli rakamları görmek hiç de zor değil. Gelelim keyifli sürüşün bedeline. MINI’nın Paceman için belirlediği başlangıç fiyatı 107 bin 666 lira. Bize konuk olan MINI Cooper S Paceman ALL4 ise 127 bin 955 liralık etiket taşıyor. Rakiplerden bir miktar yüksek olan fiyat, rakiplerden yüksek performans ve keyif unsurları da işin içine katıldığında görmezden gelinebilir.

Mini Test2

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ
Güvenilir Bahis Siteleri Bets10 1xbet Kaçak Canlı Bahis Siteleri Betmatik Safirbet
https://betting2win.net/