DÖNÜŞÜ MUHTEŞEM OLDU

DÖNÜŞÜ MUHTEŞEM OLDU
  • Test
  • 29 Aralık 2017 08:42

Nissan Qashqai, yeni tasarımı ve iyileştirilen özellikleriyle liderliği bırakmayacağını gösterdi. Araçta sunulan otomatik vitesli benzinli ünite, dizelleri aratmıyor


Japon otomotiv devi Nissan’ın crossover pazarının ortaya çıkmasını sağlayan modeli Qashqai, yenilenen tasarımı ve geliştirilen donanım seviyesiyle iddialı bir dönüş yaptı. SUV pazarında liderliği uzun süre bırakmayan araç, yeni teknolojiler ve artırılan konforuyla zirveyi bırakmaya niyeti olduğunu gösteriyor. Benzinli-otomatik versiyonu ve yeni Platinum Premium Pack versiyonuyla konuğumuz olan yeni araç, dizelden daha uygun fiyata yüksek sayılmayacak tüketim değerleri vadediyor.

3 boyutlu logo

Adaptif özellikle LED farlar, 3D marka logosuna ev sahipliği yapan yenilenen V formlu ön ızgara, yeni ön ve arka tamponlar, LED arka sis farları, yeni tasarım şık jantlar ve köpekbalığı sırtı anten, yeniliklerin dışarıdaki bölümünü oluşturuyor. Yeni tamponlar aracın uzunluğunu 17 milimetre artırmış. Bunun dışındaki boyutlar makyaj öncesi modeller aynı seviyede. Oldukça şık ve sportif bir duruşa kavuşan araç, seçenekler arasına eklenen renk seçenekleriyle popülerliğini devam ettireceğe benziyor.

Bose imzalı ses sistemi

Aracın içinde ise ilk göze çarpan yenilik, X-Trail’de de karşımıza çıkan yeni direksiyon simidi. Daha yumuşak bir deri kaplamaya sahip olan direksiyon simidinin altı da düzleştirilmiş. Yeni vites koluyla birlikte döşemelerde de yenilikler yapılmış. Kapılardaki dikişli kaplama ve yeni desenlere sahip deri koltuklar, aracın premium adımlarının güzel örnekleri olarak karışımıza çıkıyor. Bose imzalı ses sistemi de bu durumu destekliyor. Aracın ön ve arka bölümünde sunulan yaşam alanı oldukça yeterli. 401 litrelik bagaj da sınıf ortalamalarında.

Ortalama tüketim 5.6 litre

Türkiye’de küçük hacimli benzinli ve dizel motor alternatifleriyle pazara sunulan yeni Qashqai, bize 1.2 litrelik turbo beslemeli benzinli üniteyle konuk oldu. 4 silindirli motor 115 beygir güç ve 165 nm tork üretiyor. 7 ileri X-Tronic isimli CVT tipi otomatik şanzımanla kombine edilen bu ünite, gücünü ön aksa iletiyor. Bu ünite aracı 0’dan 100 km/s sürate 12.9 saniyede ulaştırıyor. Maksimum hızı saatte 173 kilometre olan Qashqai’nun ortalama tüketimi ise 5.6 litre olarak belirlenmiş. Bizim denemelerimizde elde ettiğimiz 6.6 litrelik ortalama da başarılı sayılabilir. Yol tutuş konusunda sınıfının iyi modelleri arasında yer alan Qashqai, konforuyla da uzun yolculuklara uyumlu tasarlanmış. Araçta yeni nesil tüm elektronik destek sistemleri yer alırken, kendi kendine park etme, şerit takip sistemi, şehir için güvenlik sistemi gibi donanımlar da üst versiyonlarda standart olarak yer alıyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org