DONANIMI EKSİKSİZ SÜRÜŞÜ SPORTİF

DONANIMI EKSİKSİZ SÜRÜŞÜ SPORTİF

Mazda6, Skyactiv teknolojisiyle birlikte orta sınıftaki iddiasını artırdı. Küçük hacimli motorları aratmayan 2 litrelik benzinli, hem sessiz hem yeterli performansa sahip.

Mazda6 test3
Mazda, Skyactiv teknolojisiyle adından sıklıkla söz ettirmeyi başardı. Hafifletilmiş karoser ve yüksek sıkıştırmalı atmosferik motor teknolojisiyle çok daha verimli araçlar üretmeye başlayan marka, eksiksiz sunduğu güvenlik donanımlarıyla da premium markalara alternatif olmayı hedefliyor. Markanın orta sınıftaki (D) temsilcisi Mazda6, sportif tasarımıyla kendine baktırmasını iyi biliyor. Bu ayki konuklarımızdan olan Mazda6, özel mavi rengi ve koyu metal alaşım jantlarıyla çekici bir görünüme sahip. Araç, büyük marka logosu ve onu çevreleyen dev ızgarasıyla karakteristik bir görünüme sahip. Geniş hava girişlerine sahip ön tampon ve kenarlara yerleştirilen sis farlarıyla birlikte tüm aydınlatmalarda LED kullanılmış. Arka bölümdeyse profile kadar taşan LED far grubu ve spoyler efekti veriler bagaj kapağıyla dinamik tasarım devam ettiriliyor. Aracın uzunluğu 4.87 metre, genişliği 1.84 metre ve yüksekliğiyse 1.45 metre. 2.83 metrelik aks mesafesi de düşünüldüğünde aracın ne kadar iri olduğu daha net ortaya çıkıyor. Bu büyüklükteki 2 litrelik motora sahip bu aracın ağırlığıysa sadece 1340 kilogram. Japon mühendislerin bu başarısı alkışı hak ediyor.
Mazda6 test2
Hem elektrikli hem hafızalı

Aracın iç mekanında beyaz deri döşeme hakim. Kokpitin üstünü de saran deri döşeme hem kalite hem konforu artırıyor. Şık tasarımlı iç mekanda kalite seviyesi oldukça yüksek. Sade ve net okunabilen gösterge paneli, hemen üstündeki head-up display ekranından da takip edilebiliyor. 7 inçlik LCD dokunmatik ekranın tepkileri başarılı, kalite seviyesi de yüksek. Bu ekran vitesin arkasındaki kumanda biriminden de müdahale etmek mümkün. Elektrikli ön koltuklar standart olarak sunulurken sürücü için hafıza da unutulmamış. Son derece rahat olan koltuklarda ısıtma fonksiyonu da var. Alçak oturma pozisyonu, eğimli ön konsol ve sportif koltuklar, orta sınıf bir araçta değil de spor bir otomobildeymiş gibi hissettiriyor. Arka bölüm ise tek kelimeyle ferah. Tavan eğimli olsa da alçağa yerleştirilmiş koltuklar baş ve diz mesafesini sınıf ortalamalarının üzerine taşımış. 480 litrelik bagaj hacmi de düşük yükleme eşiği sayesinde oldukça kullanışlı.
Mazda6 test5
165 beygirlik benzinli

Türkiye’de tek donanım ve motorla satılan araçta 2 litrelik benzinli motor görev yapıyor. Skyactiv teknolojisiyle geliştirilen ünite, 165 beygir güç ve 210 nm tork üretiyor. 6 ileri Activematic şanzımanla kombine edilen motor, 1340 kilogramlık aracı hareket ettirmede zorlanmıyor. Şanzıman ise hızlı ve sartınsız geçişleriyle performans kadar konforu da artırıyor. 0-100 km/s hızlanmasını 10.1 saniyede tamamlayan aracın son sürati ise saatte 209 kilometre. Fabrika verilerine göre ortalama tüketimi 5.9 litre olan araç, bizim ağırlıklı olarak şehir içindeki kullanımımızda 7.5 litrelik değere ulaştı. Tüketim otoyol sürüşlerinde ise rahatlıkla 6 litre seviyesine düşebiliyor. Yol tutuş ve sürüş konforu olarak oldukça beğendiğimiz aracın net tepkiler veren direksiyon sistemi keyifli bir kullanım vadediyor.
Mazda6 test1

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org