Daha fazla keyif

Daha fazla keyif

Dacia Duster, önceki versiyonuna göre daha fazlasını sunuyor. Makyajla beraber daha şık görünüm ve modern iç mekan sunan Duster, artık daha keyifli.

Dacia Daster test5

Dacia’nın SUV versiyonu Duster, Türkiye ve satıldığı diğer ülkelerde ekonomik fiyatı ve sağlam yapısı ile göz dolduran bir model oldu. Duster’ın 4X2 ve 4X4 versiyonu olması da satışının yüksek olmasını sağladı. Her türlü ihtiyaca cevap veren Duster modeli Dacia bayilerinde mevcuttu. Dacia diğer modelleri gibi Duster’ı da makyajladı ve yeni yüzü ile tüketicin karşısına çıktı.
Yenilenen yüzü ile Duster makyaj öncesindeki gibi oldukça güçlü görünüyor. Yeni ön görünüm makyajdan daha fazlasını sunuyor. Farların yeni yapısı daha modern. Panjur yapısı da oldukça başarılı olmuş. Tamponun alt tarafı daha önceki gibi siyah olarak bırakılmış ve oldukça şık duruyor. Yan kısımda çok bir değişiklik yok. Arka kısımda ise stop gurubunun iç yapısı değişmiş dışı ise aynı şekli ile korunmuş. Arka kısımdaki diğer küçük değişiklikler göze fazla çarpmıyor.

Dacia Daster test3

İç makana daha çok emek harcandığı kendini hemen belli ediyor. Aracın daha önceki basit ve dağınık hali gitmiş yerine eskisine göre daha modern bir yapının olduğu iç mekan gelmiş. Malzeme kalitesinin yükseldiği de kendini hemen belli ediyor.
Daha önce eleştirilerin bir çoğu kapı cam butonları artık orta konsoldan alınıp kapılara konulmuş. Orta konsolda artık tüm Dacia modellerinde gördüğümüz 7 inçlik MediaNAV multimedya ve navigasyon sistemini kullanılmış. Bu ekran sistemi üst donanım seviyesinde kullanılıyor. Duster’da artık hız sabitleme sistemi ve arka park sensörü gibi detaylar da yüksek donanım paketlerinde mevcut.

Dacia Daster test2

Test ettiğimiz Duster’in şüphesiz ki en çok sevilen motoru 1.5 lt dCi motoru. 1461 cc hacmindeki turbo dizel motor birçok Dacia modelinde de kullanılıyor. 4×2 versiyonda bu motorun 90 ve 110 hp’lik iki versiyonu kullanılıyor. Bizim aracımızdaki versiyon 4000 d/d’de 110 HP, 1750 d/d’de ise 240 Nm tork üreten versiyona sahipti. 6 iler manuel şanzımana sahip olan araç ekonomik anlamda beklentileri karşılıyor. Şehir içinde 5.7, şehir dışında 5.0 ve ortalama 5.2 lt/100 km yakıt tüketen araç beklentileri l,karşılıyor. ECO modu bulunan araçta bu butona basıldığında gaz tepkisinin azaldığını hemen hissediyorsunuz.
Yenilenen Duster’ın daha konforlu bir yapıya büründüğü gerçek. Yalıtımını da bir önceki versiyona oranla arttığını söylemek mümkün. Fiyatına göre rakiplerinden avantajlı olan Duster, aynı zamanda yükselen kalitesi ile dikkat çekiyor.

Dacia Daster test1

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org