DAHA ÇEKİCİ, KARİZMATİK VE SPORTİF

DAHA ÇEKİCİ, KARİZMATİK VE SPORTİF

Hyundai tamamen yenilediği Elantra modelini satışa sundu. Benzinli ve dizel motor seçenekleriyle sunulan model, otomatik vites seçeneğine de sahip.

Hyundai Elentrax

Hyundai Elantra, dünya genelinde de en çok bilinen Hyundai modeli ve aynı zamanda markanın ürettiği ilk C segmenti otomobili oluyor. Elantra, Ekim 1990’da piyasaya sunuldu ve 1995 yılına kadar birinci nesliyle satışta kaldı. Beşinci nesil ile birlikte toplam 10 milyonluk satışa ulaşan Elantra, Hyundai’nin bu başarıya ulaşan ilk otomobili konumunda. 2012 yılında Auto Best ve Kuzey Amerika Yılın Otomobili ödüllerini alan beşinci nesil Elantra, sıra dışı tasarımıyla da marka imajına katkıda bulundu. Yeni Elantra, sportif sürüş karakterini atmosferik çok noktadan enjeksiyonlu (D-CVVT) benzinli ve yenilenen güçlü dizel motorlarıyla birleştiriyor. Hyundai’nin yeni tasarım anlayışı çerçevesinde geliştirilen modern hatları da Elantra’nın gücünün ve sürüş dinamiklerinin bir diğer dışa vurumu haline geldi. Elantra’da kullanılan malzemeler önceki nesle göre geliştirildi. Elantra’da 9 adet yeni gövde rengi, 2 adet siyah ve bej iç mekan rengiyle beraber sunuluyor.

Hyundai Elentra11

Hyundai Elentra

458 litre bagaj

Tamamen yeni bir platform üzerine inşa edilen otomobil, geniş saklama cepleri, büyük torpido gözü ve 458 litrelik bagaj hacmi sunuyor. Rahat ve ferah iç mekandaki koltuklar, dijital havalandırma sistemi, 7 inç dokunmatik LCD ekranlı multimedya ve navigasyon, USB/AUX/Ipod bağlantılı kaliteli MP3 müzik sistemi gibi donanımlar da konforu artıran detaylar olarak öne çıkıyor. Yeni Elantra, 4570 mm’lik uzunluğa, 1800 mm’lik genişliğe ve 1450 mm’lik yüksekliğe sahip. Araç Stabilize Yönetimi (VSM) ve Elektronik Stabilite Kontrol (ESC) programları Yeni Elantra’da kombine olarak görev alıyor. Bu programlarla birlikte Elektronik Direksiyon Sistemi (MDPS) de sürücüye ani manevralarda kontrolü kaybetmemesi adına yardımcı oluyor.

Hyundai Elentra2

7 ileri otomatik

Elantra’da sunulan Normal, Konfor ve Spor direksiyon modları Yeni Elantra’da tamamen farklı bir sistemde sunuluyor. Sadece Otomatik ve DCT şanzımanlarla beraber sunulan yeni “Drive Mode” seçeneğinde 3 farklı mod bulunuyor. Normal, ECO ve Sport adındaki bu modlar, aracın direksiyon sertliğine, motor torkuna ve vites geçiş sürelerine etki ederek daha farklı sürüş dinamikleri sağlamış oluyor. Yeni Elantra, Accent Blue ve i30’da da kullanılan yeni nesil 136 beygir gücündeki 1.6 litre common rail dizel (CRDI) motorlarla satışa sunulurken aynı zamanda 127 PS, 1.6 litre çok noktadan enjeksiyonlu (MPI) benzinli üniteye de yer veriyor. Yeni nesil 1.6 litre dizel motor, 136 beygirlik gücün yanı sıra 260 Nm’lik maksimum tork değeri de sunuyor. 1500-3500 (1750-2500 7DCT) devirler arasında ortaya çıkan bu tork, oldukça keyifli ve atak bir sürüş imkanı sağlıyor. DCT şanzımana sahip dizel motorun 100 km’deki ortalama yakıt tüketimi ise 4.1 litre. Çift kavramalı 7DCT şanzıman haricinde her iki motor seçeneği manuel olarak da satışa sunuluyor. Daha fazla ekonomi ve performans isteyen kullanıcılar için geliştirilen bütün motorlar Euro 6 normlarını karşılıyor. 1.6 D-CVVT 127 PS benzinli ve 1.6 CRDI 136 PS motor ile STYLE ve ELITE donanım seviyeleri sunuluyor. Yeni Elantra, Türkiye’de 56.590 TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor. En üst seviye olan 1.6 litre CRDI Elite DCT seçenek ise 84.990 TL’lik etikete sahip.

Hyundai Elentra4

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org