CHIRON’A YENİ VERSİYON

CHIRON’A YENİ VERSİYON
  • Genel
  • 29 Mart 2018 10:16

Bugatti, Chiron modelini yollara çıkardıktan hemen sonra, Sport versiyonunu hazırladı. Daha hafif olan versiyon, yol tutuş konusunda da daha iddialı.

Bugatti, Cenevre Uluslararası Otomotiv Fuarı’nda iki yıl önce yapılan Chiron’un lansmanın ardından 1500 beygir gücündeki süper spor otomobilinin Sport versiyonunu tanıttı. Daha sert bir süspansiyonla donatılan araç, Chiron’un ortalamasına göre yüzde 10 daha sert reaksiyon gösteren yeni bir kontrol stratejisi bulunuyor. Yeni ayarlar, Chiron Sport’un sadece Yol Tutuş Modu’nda devreye giriyor ve bu yüzden sürücü açısından EB modundan daha net bir fark oluşturuyor. Dinamik yol tutuş paketi ve ağırlığın azalması Chiron Sport’un daha hızlı olmasını sağlıyor.

18 kilogram daha hafif

Bu değişikliklere ilave olarak, arka aks diferansiyeli optimize edildi ve artık, her iki taraftaki tekerleklere torku ayrı ayrı dağıtan Dinamik Tork Vektörleme fonksiyonuna sahip olan otomobilin direksiyon davranışı ve çevikliği özellikle sert virajlarda önemli ölçüde iyileşti. Bu değişiklik tüm sürüş modlarında geçerli. Chiron Sport’u daha hünerli hale getiren değişikliklerden biri de yeni hafif parçaların kullanılması sayesinde ağırlığın yaklaşık 18 kilogram azaltılması.

Yeni jantlar ve egzoz çıkışları

İlk bakışta, Chiron Sport yeni “Course” alaşım jantları ve Chiron’da kullanılan dikdörtgen tasarımın yerine dört yuvarlak egzoz borusuna sahip yeni egzoz deflektörüyle fark ediliyor. Ayrıca Sport versiyonu Chiron Sport kimliğini vurgulayan çeşitli tasarım özelliklerine sahip. Örneğin motor çalıştırma düğmesi ve direksiyon üzerindeki sürüş modu seçme kolunun yanı sıra plaka eloksallı siyah kaplamaya sahip, “Sport” logosu kapı eşiklerinde göze çarpıyor ve orta konsolda “Chiron Sport” logosu işlenmiş bir kakma bulunuyor. Aracın gövdesinde klasik bir çift tonlu renk düzeni bulunuyor. Kırmızı dışındaki renkler, “Fransız Yarış Mavisi”, “Gris Rafale” gümüş tonu ve koyu gri “Barut” rengi.

Tavan kaplaması alkantara

Siyah radyatör ızgarasının üzerinde göze çarpan bir konumda yer alan kırmızı “16”, Chiron motoruna benzersiz özelliğini veren silindir sayısına işaret ediyor. İç kısımdaki hakim renk siyah. Otomobilin tüm kontrolleri siyah eloksallı kaplamaya sahip. Direksiyon simidi ve selektör kolu süet deri kaplı. Ayrıca, Bugatti iç kısmın tasarımında üç malzeme kullandı: Alkantara, tavan kaplaması, A-sütunu ve güneş perdeleri, arka duvar şeridi, kapı eşiği şeritleri, orta konsolun alt kısmı, koltuk yan minderlerinin içi kısmı ve bagaj kaplamasında kullanıldı. Pürüzsüz deri, koltuklar, iç kapı şeritleri, gösterge panelindeki adalar ve gösterge grubu şeridi, direksiyon simidi ve kolçaklardaki hava yastığı yeri ve orta konsolun girintisinde yer alıyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org