Cesur Tasarım: Opel Grandland

Cesur Tasarım: Opel Grandland
  • Test
  • 31 Aralık 2022 23:23

Yeni Opel Grandland modern ve cesur tasarımı, dijital kokpit özelliği ve üstün Alman teknolojileriyle sınıfında standartları belirliyor.

Yenilenen Crossland ile başlayan, geçtiğimiz yıl satışa sunulan Mokka ile devam eden cesur ve yalın tasarım dili, yeni Grandland’de de kendine yer buluyor. Dışta Opel Vizör, içte ise dijital Pure Panel kokpit ile donatılan yeni Grandland, sınıfında standartları belirliyor.

GÜÇLÜ TASARIM

Yeni Opel Grandland’in modern tasarımı, cesur ve yalın çizgilerle ilk bakışta kendini gösteriyor. İlk etapta markanın yeni tasarım ögelerinden biri olan ‘Opel Vizör’ ön cephede dikkatleri çekiyor. Grandland ismi ve şimşek logosu ise diğer SUV modellerinde olduğu gibi bagaj kapağının ortasında konumlanıyor. Gövde renginde tamponlar, çamurluklar ve kapı korumaları, genel tasarımı tamamlayıcı özellikler olarak dikkatleri çekiyor. Alp Beyaz, Kuvars Gri, Elmas Siyah, Vertigo Mavi ve Yakut Kırmızı olarak 5 farklı gövde rengi seçeneğine sahip yeni Grandland’de ayrıca, çift renkli tavan seçeneği de sunuluyor.

PURE PANEL KOKPİT

Yeni Opel Grandland’in kokpiti yenilikçi olmasının yanında, temel ihtiyaçlara da odaklanıyor. İki geniş ekran bir ünitede toplanarak Opel Pure Panel’i oluşturuyor. Tüm donanımlarda standart olan tamamen dijital, sürücü odaklı kokpit sezgisel bir kullanım sunarken, sürücüyü karmaşık bir deneyimden de uzaklaştırmış oluyor.  Edition donanımında her iki ekran da 7 inç olarak sunulurken, Elegance ve Ultimate donanımlarında yer alan 12 inçlik sürücü bilgi ekranı, sınıfında referans noktasını oluşturuyor. 10 inçlik merkezi dokunmatik ekran ise sürücüye dönük tasarımıyla sürüşe odaklı, daha güvenli bir yolculuğa olanak sağlıyor.

EKONOMİK DİZEL MOTOR

Yüksek verimliliği ve torkuyla ön plana çıkan 1.5 litrelik motor, tüketicilere sunuluyor. 130 HP güç ve 300 Nm tork değerlerine sahip motor, Grandland’i 0’dan 100 km/s hıza 11,5 saniyede ulaştırırken, 100 kilometrede ortalama 5,1 – 5,2 lt yakıt tüketip, 133 – 138 g/km CO2 emisyon değerine ulaşıyor. Yeni nesil motorlar, aracın hafif yapısı ile günlük kullanımda akıcı ve rahat bir sürüş sağlıyor. Bu motorlara, uyarlanabilir vites programları ve Quickshift teknolojisine sahip AT8 otomatik şanzıman eşlik ediyor. Sürücü isterse direksiyondaki vites değiştirme kulakçıkları ile manuel olarak da vites değiştirebiliyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org