Captur’a estetik operasyonu

Captur’a estetik operasyonu
  • Test
  • 11 Haziran 2019 10:00
  • A+
    A-

Renault’nun küçük crossover modeli Captur, ustaca dokunuşlarla makyajlandı. Çok şık ve sportif bir görünüme kavuşan araç, cimri motoru ve yeni donanımlarıyla iddialı.

Fransız otomotiv üreticisi Renault, son dönemde hedefini crossover pazara olarak belirledi. B-crossover pazarının iddialı oyuncularından Captur, yeni tasarımı ve donanımlarıyla segmentinde gözünü zirveye dikti. Bize Outdoor isimli üst versiyonuyla konuk olan araç, yakıt cimrisi motoru ve keyifli sürüş özellikleriyle dikkat çekiyor. Genel hatları korunan araç, sınıfı için ideal boyutlara sahip. Ön tasarımda sadece bir iki değişiklik yapılsa da, araç sanki bambaşka bir otomobil görünümüne kavuşmuş. Yenilenen ön tasarım, güçlendirilen krom renkli ön ızgara, yeniden tasarlanan C şeklindeki LED ön ve arka far imzası aracın prestijini artırmış. Icon seviyesinden itibaren standart olarak sunulan Pure Vision Full LED farlar hem şık hem de mükemmel bir aydınlatma sağlıyor. 17 inçlik yeni alaşım jantlar da çok şık.

455 LİTRELİK BAGAJ

İç mekandaki yenilikler ise daha çok donanımsal. Kokpitin üstüne yerleştirilen yeni kapaklı göz cep telefonu gibi nesneler için yeterli alana sahip. Çekmece tipindeki torpido gözü ise 11 litrelik hacmiyle dikkat çekiyor. Hareketli arka koltuklar sayesinde yaşam alanı ile bagaj alanı arasında seçimyapabilmek mümkün. Koltuklar en gerideyken 359 litre olan bagaj hacmi, koltukların öne çekilmesiyle 455 litreye kadar genişletilebiliyor. Elektrikli katlanır aynalar, sabit cam tavan, ön/arka park sensörü ve geri görüş kamerası, acil fren destek sistemi, siyah deri koltuklar ve ısıtmalı ön koltuklar gibi yeni donanımlar sunulan araçta 7 inçlik R-LINK Evolution ekranı da, artık akıllı cep telefonlarla iletişim kurabilen R&Go uygulamasına kavuşmuş.

REKLAM ALANI

1.5 LİTRELİK DİZEL OTOMATİK

Captur’da kullanılan 1.5 litrelik dCi motor artık ezbere bildiğimiz ve rüştünü ispatlamış bir motor. 4 silindirli turbo destekli ünite, 90 beygir güç ve 220 nm tork üretiyor. 6 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman EDC ile kombine edilen motor, 0-100 km/s ivmelenmesini 13.5 saniyede tamamlarken, saatte 170 kilometrelik son hızıyla da beklentileri karşılıyor. Fabrika verilerine göre 3.9 litre olan ortalama tüketim, 45 litrelik depoyla 1150 kilometrelik menzil anlamına geliyor. Bizim kullanımımızda yol bilgisayarına 4.7 litrelik ortalama yansımış olsa bile, sabit hızlı otoyol sürüşlerinden 4 litrenin bile altına oldukça kolay.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org