AMG’LER İSTANBUL PARKTA

AMG’LER İSTANBUL PARKTA

Mercedes-Benz, 2016 yatırımları kapsamında Mercedes-AMG Lounge’ı Intercity Sürüş Akademisi’nde hizmete sundu. AMG Lounge’da her ay düzenlenen ‘Test Sürüşü Günleri’nde Mercedes-Benz müşterileri ve markanın meraklıları, yüksek performanslı araçlarla sürüş deneyimi yaşarken, modelleri yakından inceleme imkânı da bulacak.

Markanın sportif ve modern ruhunu yansıtan yeni modellere ve teknolojilere yatırım yapmaya devam eden Mercedes-Benz, Mercedes-AMG Lounge’ı bu yıl Intercity Sürüş Akademisi’nde hizmete sundu. Performans ve tasarım mühendisliğinin ileri düzeyde birleşimi olan Mercedes-AMG araçları, Mercedes-AMG Lounge ile artık Türkiye’de de markanın tutkunlarına çok daha yakın. Intercity Sürüş Akademisi’nde hizmete giren Mercedes-AMG Lounge, Almanya, Rusya ve Güney Afrika’nın ardından Formula 1 pistlerinin hemen yanında kalıcı olarak kurulan dördüncü loca olma özelliğine sahip.

Mercedes-AMG Test Sürüş Günü_1
Müşterilere özel pist deneyimi

REKLAM ALANI

Dünyadaki örneklerinden farklı olarak, İstanbul’da açılan Mercedes-AMG Lounge’ı Mercedes-Benz araca sahip olmayan marka tutkunları da ziyaret edebiliyor. Her ay periyodik olarak Intercity Sürüş Akademisi’nin Formula 1 pistinde düzenlenen ‘Test Sürüş Günleri’ne ise Mercedes-Benz otomobil sahipleri ve Mercedes-Benz yetkili bayilerine test sürüşü talebinde bulunan müşteriler katılabiliyor. Yetkili bayilere yaptıkları başvuru sonrasında, test sürüşü takvimine gün ve saat kayıtları yapılan performans aracı tutkunları, AMG araçları pistte deneyimlerken araçları yakından inceleme fırsatı da buluyor.

Yeni bir segment açtı

45 AMG modelleri, 2.0 litre motor hacmiyle kendisine iç pazarda yeni bir segment açtı. Litre başına 191 beygir beygir üreten üniteleriyle oldukça iddialı olan 45 AMG modelleri, 2.0 litre motor hacmiyle toplam 381 beygir gibi çarpıcı bir güce ulaşıyor. 2015 yılını 56 adet AMG araç satışıyla kapatan Mercedes-Benz Otomobil Grubu, 2016’nın ilk yedi ayında 32 adet yüksek performanslı araç satışına ulaştı.

E serisine talep büyük

Bu yılın ilk 7 ayında Türkiye’de otomobil pazarı geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 2 küçülürken Mercedes-Benz Otomobil Grubu yüzde 7 büyüme gösterdi. Mercedes-Benz’in premium segmentte Türkiye’deki pazar payı yüzde 39 oldu. Grup, bu dönemde 14 bin adetten fazla araç sattı. 2016 yılının ilk 7 ayında otomobil ürün grubu içinde, üst segmentte en çok talep gören modellerden biri, E-Serisi oldu. E-Serisi’nin satışları 3 bin 500 adede ulaşarak bu dönemdeki toplam satışların dörtte birini oluşturdu.
Mercedes-AMG Test Sürüş Günü_3

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org