Aileler İçin Biçilmiş Kaftan

Aileler İçin Biçilmiş Kaftan
  • Test
  • 31 Aralık 2021 08:42

Station Wagon ülkemizde sedan karoser kadar çok sevilmesede, geniş hacim isteyenlerin ilk tercihleri arasında. Peki diğer avantajları neler?

Egea tasarım konusunda özellikle son nesilde fazlasıyla beğeniliyor. Gerek sportif yapısı gerekse dinamik hatları modeli fazlasıyla albenili kılıyor.  Keskin hatlar ile kombine edilmiş bütün yapı, Station Wagon karoserle birlikte çok güzel kombine edilmiş. Ön tampon ve yan eklentiler sportif tasarımı desteklerken, arkada ki difizör tasarımı da sportifliğe katkı sağlayan ayrıntılardan. Model bagaj alanı olarak ise 550 litre bir alan sunuyor. Bu değer ile model ailenin en fazla hacim sunan versiyonu oluyor.

KOKPİT NASIL?

Kokpitte daha modern hava bizleri karşılıyor. Ailedeki tüm karoser seçeneklerinde iç mekan neredeyse benzer. İlk olarak dikkat çeken orta konsoldaki multimedya sistemi dokunmatik olarak kontrol edilebiliyor. Bu ekran geri görüş kamerası olarak da hizmet verebiliyor. Gösterge paneli bilgilendirme konusunda başarılıyken, artık bir devrime ihtiyacı olduğunun sinyallerini bize veriyor. Eşya gözü konusunda vitesin önü, arkası ve kapı içleri oldukça cömert. Arkada sunulan baş ve diz Hatchback karoserden çok daha iyi. Bagaj hacmi isteyenler içinse model biçilmiş kaftan oluyor.

HEM GÜÇLÜ HEM EKONOMİK

Dizel motorda şu an sadece manuel şanzıman ile satılan Egea HB, 130 Hp güç ve 320 Nm tork değeri sunuyor. 0-100 km/s hızlanmasını model 10.5 saniyede tamamlıyor. Modelin maksimum hızı 200 Km/s. Tüketimi ise 4.6 litre. Model tüketim ve güç eğrisini fazlasıyla iyi sunuyor. Ancak Sedan karoser kadar dinamizmi burada hissetmek zor.

YALITIM NASIL?

Egea eski nesillerine göre yalıtım konusunda çok fazla kademe kat etti. Sadece otoban hızlarında yol sesini alan model, üst devirlerde dizel motorun gürültülü yapısına engel olamıyor.

GÜVENLİK ÖNEMLİ

Tasarımı kadar güvenlikte de etkileyici donanımlar barındıran model, müşterileri etkilemeye devam ediyor. Trafik işaretleri tanıma sistemi, şerit asistanı, çapraş trafik uyarı sistemi, otomatik acil durum fren destek sistemi ve adaptif hız sabitleme sistemi etkileyici donanımlardan sadece bir kaçı.

YOL TUTUŞ NASIL?

Hatchback, sedan ve cross versiyona göre model şaşırtıcı bir şekilde özellikle virajlarda fazlasıyla güven veriyor. Orta sertlikteki süspansiyonlar başarılı çalışıyor. Üst hızlarda direksiyon his kaybı yaşasa da, tatmin edici bir performans sunuyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org