911’İN ÖRTÜSÜ KALKIYOR

911’İN ÖRTÜSÜ KALKIYOR

Yeni Porsche 911 modeli serisinin daha fazla güç, keskin tasarım ve daha iyi özelliklere sahip en üst modeli Detroit Fuarı’nda sergilendi

Porsche, 2016’nın başında Detroit’te düzenlenen olan Kuzey Amerikan Uluslararası Otomobil Fuarı’nda ürün gamının yeni bir yıldızını daha tanıtacak. 911 model serisinin en üst modelleri olan 911 Turbo ve 911 Turbo S, artık 20 hp daha fazla güce, daha keskin bir tasarıma ve geliştirilmiş özelliklere ve coupe ve convertible seçeneklerine sahip olacak. Yeni 911 Turbo’daki 3,8 litrelik Bi-turbo 6 silindirli motor, silindir kapağında modifiye edilmiş emme kanalları, yeni enjeksiyon ağızları ve yüksek yakıt basıncıyla artık 540 hp güç sağlayacak. Yeni 911 Turbo S ise, daha geniş kompresörlü yeni turboşarj üniteleri sayesinde artık 580 hp güce erişti.

Porsche_911_Turbo1

Yakıt tüketimi azaldı

Motorlar, dinamik operasyonda motor tepkisini daha da iyi hale getirmek için, artık ‘Dinamik Turbo Basıncı’ adı verilen özelliği de taşıyorlar. Yük değişimlerinde, örneğin gaz pedalından ayak kısa süre çekildiğinde, şarj basıncını koruyor. Bu, gaz kelebeği açık bırakılıp, sadece yakıt enjeksiyonuna ara vererek elde ediliyor. Sonuç olarak, motor gaz pedalına tekrar basılana kadar pratikte hiç gecikme yaşamadan tepki veriyor. Bu işlevin etkileri Normal moddan çok Sport ve Sport Plus modlarında vurgulanıyor. Her iki yeni model de yakıt tüketimi daha azaltılmış olmasına karşın, sıradışı bir sürüş performansı sunuyor. 911 Turbo S Coupé 2,9 saniyede 100 km/s hıza erişiyor. Azami hızı 12 km/s artarak 330 km/s’e yükselmiş durumda. 911 Turbo 0-100 km/s hıza 3 saniyede erişiyor ve azami hızı önceki modelden 5 km/s yükseltilerek 320 km/s’e çıkmış. Bununla beraber, coupe modeller yalnızca 9,1 l/100 km, convertible modeller ise 9,3 l/100 km tüketim yapıyor. Bu, tüm modellere göre her 100 km için 0,6 litre daha az tüketim anlamına geliyor. Bunun ardında, gelişmiş elektronik motor ve yenilenen vites değişim haritalarıyla vites yönetimi yatıyor.

Porsche_911_Turbo2

911 Turbo S’te dinamik sürüş özellikleri tam kadro

Standart olarak PASM (Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi) özellikli yeni 911 Turbo modellerinin şasisi, performans ve konfor arasında daha da iyi bir denge sunuyor. Ek olarak, 911 Turbo S, sürüş dinamikleri için tam kadro ekipmana sahip: PCCB seramik fren sistemi gibi PDCC (Porsche Dinamik şasi kontrolü) sistemi de standart olarak sunuluyor. Tüm 911 Turbo modelleri için yeni seçenekler arasında radar destekli şerit değiştirme asistanı ve aracın ön tampon hizasını düşük hızlarda yerden 40 mm yükselten ön aks yükseltme sistemi yer alıyor. 911 Turbo’nun tipik özel yönleriyle günümüzün Carrera modellerinin çarpıcı tasarımının belirgin özelliklerini bünyesinde toplamış. Yanlardaki hava kanatçıkları ve özellikle dar olarak şekillendirilen çift dolgulu ön LED farların ana hava girişindeki ek kanatla birleşimi, ön tarafa daha geniş bir görünüm katmış. Yandan bakıldığında, yüksek performanslı spor otomobilin 20 inçlik tekerlekleri göze çarpıyor.

Online navigasyonlu

Modellerdeki nesil değişimiyle, yeni bilgi-eğlence sistemi, onlinenavigasyonlu PCM, 911 Turbo modellerine standart olarak dahil olmuş. Sistemde orta konsola entegre edilmiş ve standart ConnectPlus modülü sayesinde birçok yeni ve genişletilmiş bağlantı işlevleri sunan, yüksek kaliteli cam yüzeye sahip bir çoklu dokunmatik ekran bulunuyor. Navigasyon aynı zamanda gerçek zamanlı olarak güncel trafik bilgisine erişebiliyor. Önceki modellerde olduğu gibi, Bose ses sistemi standart olarak sunuluyor; isteğe bağlı olarak bir Burmester sistemi de tercih edilebiliyor.

Porsche_911_Turbo3

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ
Güvenilir Bahis Siteleri Bets10 1xbet
https://betting2win.net/