Yeni Ford Kuga daha kaslı geldi

Yeni Ford Kuga daha kaslı geldi
  • Test
  • 2 Eylül 2020 09:07

Makyajla birlikte yeni nesil küçük hacimli dizel motor seçeneğine de kavuşan Ford Kuga, başarılı şanzımanıyla yeterli performans sunarken tüketimde de oldukça iddialı

SUV pazarının güçlü oyuncularından Ford, yeni nesil modelleriyle adından söz ettirmeye devam ediyor. Markanın kompakt SUV modeli Kuga, geniş iç mekanı, konforlu yapısı ve rahat sürüşünü küçük hacimli dizel motor seçeneğiyle taçlandırdı. Makyajlı tasarımıyla çok daha alımlı olan Kuga, 150 mm ileri-geri hareket eden kızaklı arka koltuk tasarımıyla sınıf lideri 2.sıra diz mesafesini ve esnek bagaj hacmi kullanımı imkanını birlikte sunuyor. Geniş ve ferah iç mekân özelliklerini; kablosuz şarj özelliği, 8 inçlik renkli dokunmatik ekranıyla SYNC bilgi-eğlence sistemi, premium B&O ses sistemi ve farklı sürüş modları ile tasarımı değişen 12,3 inç büyüklüğünde Dijital Gösterge Paneli gibi gelişmiş konfor donanımları tamamlıyor. Euro NCAP tarafından en yüksek derecelendirme olan 5 Yıldız ile değerlendirilen yeni Ford Kuga; Dur & Kalk ve Trafik Levhası Tanıma Sistemine sahip Adaptif Hız Kontrol ve Şerit Hizalama Asistanı, Ford Dinamik LED Ön Far Sistemi, Göz Hizası Gösterge Paneli ve Yeni Aktif Park Asistanı gibi gelişmiş teknolojilerle üstün güvenlik sunuyor.

ZENGİN DONANIMLA GELDİ

Yeni Ford Kuga daha şık ve zarif hatlar, arkaya doğru uzanan ön farlar, daha uzun motor kaputu, daha eğimli arka cam, genişleyen omuz ve daha alçak tavan çizgisi ile uzun dingil mesafesine sahip akıcı hatlarıyla çok daha prestijli, çevik ve dinamik bir görünümü beraberinde getiriyor. Önceki nesle oranla daraltılan ızgarası, büyütülen sis farları ve keskin çizgileriyle sportif bir tasarım vadeden araç, profilden de oldukça atletik görünmeyi başarıyor. Aracın iç mekanına geçtiğimizde, markanın diğer modellerinde tanıdık bolca ekipman dikkat çekiyor. Son derece kaliteli olan iç mekandaki tuş kalabalığı ortadan kaldırılmış. Hem ön hem arkada sunulan yaşam alanı oldukça iddialı. Rahat koltuklar ve yüksek oturma pozisyonu, sürüş ve yolculuk keyfini artırıyor. Style, Titanium ve ST-Line olmak üzere her bir donanım seviyesine bağlı olarak uygulanan özel tasarım detayları yeni Kuga’nın karakterini değiştiriyor. 17 inçlik jantlara sahip Style donanım seviyesi daha yalın bir görünüme sahipken, 18 inçlik jantlara sahip Titanium donanım seviyesinde ilave teknoloji, konfor ve tasarım detayları devreye giriyor. ST-Line versiyonu ise; 19 inçlik jantlar, renkli fren kaliperleri, daha sportif bir ön tampon tasarımı, arka tampona entegre difüzör ve tam boy spoyler ile LED gündüz farlarıyla Ford’un performans DNA’sından izler taşıyor.

120 BEYGİRLİK DİZEL

Ford, Kuga’yı Türkiye’de artık küçük hacimli dizel seçeneğiyle de sunuyor. Markanın yeni nesil 1.5 litrelik TDCi motorunu kullanıldığı araç, önden çekişli olarak satılıyor. 120 beygir güç ve 240 nm tork üreten motor, 8 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman ile kombine ediliyor. Ara hızlanmalarda da yeterli performansı sunan motor, tüketim konusunda çok daha iddialı. Fabrika verilerime göre aracın ortalama tüketimi 4.2 litre. Bizim kullanımımız da yol bilgisayarına yansıyan ortalama ise 6,2 litre oldu. Yol tutuş ve sürüş konularında tam bir Ford olan araç, dinamik ve stabil bir karaktere sahip. EcoBoost motor; silindir kapatma özelliğinin yanı sıra gelişmiş turbo besleme, yüksek basınçlı direkt enjeksiyon, iki adet bağımsız değişken zamanlamalı eksantrik mili, emisyonları azaltan benzinli partikül filtresi, düşük devirde yüksek tork üreten düşük sürtünmeli üç silindirli motor mimarisi, gaz tepkilerini hızlandıran entegre egzoz manifoldu ve ağırlık avantajı sağlayan tamamı alüminyum yapı olmak üzere en güncel motor teknolojileriyle yüksek verimlilik seviyesi sunuyor.

KAYGAN ZEMİN SÜRÜŞ MODU

Yeni Kuga’da ayrıca ilk kez seçilebilir sürüş modu teknolojisi sunuluyor. Sistem gaz tepkisi, direksiyon sertliği ve çekiş kontrolü dışında otomatik modeller için vites değiştirme zamanlamasına müdahale ederek Kuga’nın sürüş karakterini uyarlıyor. Normal, Spor ve Eko sürüş modları dışında sunulan Kaygan Zemin sürüş modu sürücüye kar ve buz gibi daha az tutuş özelliğine sahip yüzeylerde daha fazla sürüş güvenliği sağlıyor. Derin Kar/Kum sürüş modu ise yumuşak ve gevşek zeminlerde aracın tutuşunu arttırmaya yardımcı oluyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org