TEK ODAĞI EKONOMİ

TEK ODAĞI EKONOMİ

Kompakt sınıfın iddialı modellerinden Peugeot 308, güçlü dizel motoruyla hiç olmadığı kadar iddialı hale geldi. Otomatik şanzımana aracın tüketimi sadece 3.5 litre

Peugeot 308 test_4

Otomobil pazarındaki otomatik vites çılgınlığı, yeni nesil şanzımanlarla iyice kızıştı. Markaların otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlardan vazgeçmesiyle sürüş konforu ve kalitesi belirgin şekilde arttı. Bu akımın önemli temsilcilerinden Peugeot da, pazara sunduğu yeni EAT6 otomatik vitesiyle tüketicilerden tam not aldı. Hem dizel hem de yeni nesil turbo beslemeli benzinli motorda sunulan bu tam otomatik şanzıman, çift kavramalı benzerlerinden bile hızlı vites geçişleriyle dikkatleri üzerine çekti. Bize 1.6 litrelik BlueHDI motor seçeneğiyle konuk olan Peugeot 308, kompakt sınıfta gözünü zirveye çevirdi.

Peugeot 308 test_2

Her şey ekranda

Yeni nesil 308, sınıfının en şık otomobillerinden biri. Yalın çizgilerden oluşan karoseri, sportif detaylarla farklı bir görünüm vadediyor. Üst donanımda sunulan fullLED farlar, markanın yeni imzası. LED gündüz farlarıyla desteklenen sistem, aydınlatma ve görünüm olarak oldukça başarılı. Önceki nesle oranla çok daha yumuşak hatlara kavuşan araç, geniş cam yüzeylerle ferah bir iç mekan sunuyor. Tuş karmaşasından kurtarılan kokpitte her şey, 9.7 inçlik SMEG+ ekranından kontrol ediliyor. Sınıfının en kaliteli iç mekanlarından birinin sunulduğu araçta hem ön hem arka bölümde yeterli yaşam alanı oluşturulmuş. 1.6 litrelik yeni nesil dizel motorun ismi BlueHDI. Sport görünümden ödün vermeyen model, 120 beygir güç ve 300 nmtork üretiyor. 6 ileri tam otomatik vitesle kombine edilen motor, aracı 0’dan 100 km/s sürate 9.5 saniyede ulaştırıyor. Maksimum hızı saatte 196 kilometre olarak belirlenen araç, sınıfının performanslı modelleri arasında. Hızlı ve sarsıntısız geçişleriyle dikkat çeken şanzıman, akıcı bir sürüş sağlıyor.

Peugeot 308 test_

100 km’de 3.5 litre

Araç fabrika verilerine göre ortalama 3.5 litre tüketiyor. Bizim denemelerimizde ulaştığımız rakamsa 5 litre oldu. 1200 kilogramlık araç, sınıfının hafif temsilcilerinden. Küçük çaplı direksiyon sistemi hassas çalışıyor ve net tepkilere sahip. Yol tutuş yeteneği de başarılı olan araç, sportif bir sürüş vadediyor. Peugeot, 308 modelinin başlangıç fiyatını 63 bin 290 lira (Access 1.2 litre benzinli) olarak belirlemiş. 1.2 litrelik turbo versiyon (Active) için en az 68 bin 290, dizel içinse 72 bin 290 lira (Access, 92 beygir) ödemek gerekiyor.
Peugeot 308 test_1

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org