Tasarımı değişti tarzı aynı kaldı

Tasarımı değişti tarzı aynı kaldı
  • Test
  • 18 Kasım 2020 16:39

Ford Puma, sporcu kıyafetlerini çıkarsa da, yeni tasarımıyla da oldukça dikkat çekiyor. Yol tutuş yeteneği ve keyifli kullanımıyla yeni araç, eskiyi aratmıyor.

Ford, bir dönemin en çok bilinen küçük sporcularından Puma’yı, uzun bir bekleyişin ardından tekrar yollarla buluşturdu. Markanın Puma’yı yenileme hamlesi, aracın adeta ‘boyut’ değiştirmesine neden olurken, tasarımı ve sürüş özellikleriyle Puma eski ruhunu aratmayan bir otomobil haline getirilmiş. Bu ay konuğumuz olan yeni Puma, küçük hacimli güçlü motoru ve zengin donanım seçeneği ST Line ile oldukça dikkat çekici görünüyor. Sınıfının en dinamik tasarımlı oyuncularından olan Puma, sportif bir SUV’nin nasıl olması gerektiğini tanımlıyor. Yatık bir tavan, yuvarlatılmış hatlar ve agresif duruş, adına yakışır bir otomobile işaret ediyor. 18 inçlik şık alaşım jantlar üzerinde yükselen yeni araç, kavisli motor kaputu, iri farları ve geniş ön ızgarasıyla karakterini ortaya koyuyor. Ön kapılara yerleştirilen geniş aynalar, arkaya doğru dalgalı şekilde uzanan omuz çizgisi ve kapılardaki tasarım oyunları, aracın küçük boyutlarına rağmen heybetli görünmesini sağlıyor. Arka bölüm de sportif görünümü tamamlayacak şekilde tasarlanmış. Profile taşan iri far grubu ve hemen üzerindeki büyük tavan spoyleri, tampon altındaki difüzör hissi sağlayan kaplama ve egzoz çıkışlarıyla otomobil tam bir sporcu gibi görünüyor.

125 BEYGİR GÜCÜNDE

3 kollu direksiyon simidi, arasından görünen dijital göstergeler otomobil vari oturma pozisyonu, performanslı sürüşlere sürücüyü hazırlar gibi. Ortaya konumlu 8 inçlik dokunmatik ekranlı multimedya sistemi görüşü engellemezken, yeni B&O Premium ses sisteminin de kalitesi dikkat çekiyor. Aracın iç hacmi, bu tip bir otomobilden beklendiği gibi sınıfı için oldukça ferah. 456 litrelik bagaj hacmi de beklentileri rahatlıkla karşılıyor. Üstelik Megabox sistemi sayesinde ekstradan 80 litrelik daha alan ortaya çıkarılmış. Araçta kullanılan 1.0 litrelik turbo beslemeli benzinli ünite, 125 beygir güç ve 200 nm tork üretiyor. Gücünü 7 ileri otomatik şanzımanla ön aksa ileten motor, 1326 kilogramlık otomobile yeterli performansı sağlıyor. Bu kombinasyonla otomobil, 0-100 km/s ivmelenmesini 10.2 saniyede tamamlıyor ve saatte 190 kilometrelik maksimum sürat vadediyor. Ara hızlanmalarda da yeterli performansı sunan motor, tüketim konusunda çok daha iddialı.

ORTALAMA TÜKETİMİ 4.9 LİTRE

Fabrika verilerime göre aracın ortalama tüketimi 4.9 litre. Bizim kullanımımız da elde ettiğimiz ortalama olan 6.3 litre bile makul seviyede. Yol tutuş ve sürüş konularında markanın genlerini taşıyan Puma, sınıfının en iyi yol tutan ve sportif sürüşlere yatkın modellerinden biri.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org