TASARIMDA SINIF ATLADI

TASARIMDA SINIF ATLADI

Renault Talisman, tasarımı, güçlü motor seçenekleri ve zengin donanımıyla orta sınıfta rekabeti kızıştırdı. Güçlü dizel motor, düşük tüketimiyle de öne çıkıyor

renault-talisman-test2
Fransız otomotiv üreticisi Renault, son dönemde adeta tasarım atağına kalktı. Markanın yeni amiral gemisi olan Talisman, yerini aldığı Latitude’un sade tasarım anlayışıyla taban tabana zıt bir görüntüde. Küçük hacimli güçlü dizel motor seçenekleriyle pazara sunulan Talisman, bize ürün gamının zirvesindeki çift turbo beslemeli 1.6 dCi motor ve EDC şanzımanla konuk oldu. Renault’nun yeni orta sınıf sedanı, aslında bir spor sedan olarak bile nitelendirilebilir. Markanın yeni C tipi LED gündüz aydınlatmalarıyla şekillendirilen ön bölümde geniş motor kaputu, büyük marka logosu ve etrafındaki geniş ızgara; kavisli hatlarla büyük bir uyum içerisinde. Sınıfının en dikkat çekici modeli olduğunu düşündüğümüz araç, arka tasarımıyla da bu iddiamızı destekliyor. Marka logosuna kadar uzanan arka far grubu, profile de taşarak dinamik bir görünüm oluşturuyor. Bu kapağın altında 608 litrelik dev bir bagaj alanı yer alıyor.
renault-talisman-test5
8.7 inçlik tablet ekranı

Aracın dışındaki sportiflik iç mekanda yerini teknoloji ve konfora bırakıyor. Kadjar ile hayatımıza giren yeni direksiyon simidi, konfor seviyesi yüksek koltuklar ve yumuşak malzemeyle kaplı kokpit, kalite hissini bir hayli artırıyor. Tüm bunlara rağmen iç mekanda tüm dikkatleri üzerine çeken unsur, 8.7 inçlik dik yerleştirilmiş tablet ekranı. Sınıfı için bir ilk olan bu ekran, adeta tapuları yıkıyor. Araçla ilgili pek çok işlevin yönetilebildiği bu ekran, oldukça kullanışlı. Ekranın tepkileri biraz yavaş olsa da renkli ve eğlenceli bir yazılıma sahip. Aracın üst donanım seçeneğinde, masaj yapabilen ön koltukların sunulduğunu da söylemeliyiz. Aracın arka koltuklarıysa patronlara layık.
renault-talisman-test3
5 farklı sürüş modu

Vites topuzunun arkasındaki Multi-Sense kontrol butonu, farklı sürüş deneyimleri sunabiliyor. Comfort, Neutral, Sport, Eco ve Perso ayarlarına sahip sistem, vites değiştirme süresinden direksiyon sertliğine, renkli ambiams aydınlatmalarından farklı gösterge tasarımına hatta motor sesi ve koltuk konforuna kadar pek çok alana müdahale ederek tamamen farklı sürüş hissi oluşturuyor. 7 inçlik TFT göstergeler de, sürüş moduna göre renk ve şekil değiştiriyor. Elektronik amortisörlerle eşleyen 4Control sistemi, aracın arka lastiklerinin de, sürüş hızına göre küçük bir açıyla sağa sola dönebilmesini sağlıyorRenault Talisman, 1.5 ve 1.6 litrelik dizel motorlarla pazara sunuluyor. Bize 1.6 litrelik çift turbo beslemeli motorla konuk olan araç, 6 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman EDC ile kombine ediliyor. 160 beygir güç ve 380 nm tork üreten motor, 1597 kilogramlık otomobile keyifli bir performans sağlıyor. 0-100 km/s ivmelenmesini 9.4 saniyede tamamlayan araç, saatte 215 kilometre sürate ulaşabiliyor. Aracın deposu sadece 52 litre. Üstelik 4Control sistemine sahip modellerde bu rakam 47 litreye düşüyor. Bunun nedeni tüketim değerine bakıldığında anlaşılıyor. Fabrika verilerine göre ortalama tüketim zaoece 4.5 litre. Yani 47 litrelik depoyla bile 1000 kilometrenin üzerinde yolculuk yapmak mümkün. Bizim kullanımımızda elde ettiğimiz 6.1 litrelik değer de karma tüketim için yeterli seviyede.
renault-talisman-test4

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org