SUV için yeni bir oyuncu daha

SUV için yeni bir oyuncu daha
  • Test
  • 5 Temmuz 2019 09:53

BMW yeni X2 modeliyle SUV segmentine yeni bir oyuncu sunmuş oldu. 1.5 litrelik benzinli motor seçeneğiyle konuğumuz olan araç, sportif tasarımı ve konforuyla beğeni kazanıyor.

Alman üretici X1 ve X3’ün arasını X2 ile doldurdu. İlk olarak 2017 yılında sahne alan BMW X2, SUV segmentine göz kırpıyor. Daha geniş girişli ön tampon ve gövdeden farklı renkte ön ızgara altı, yan etek parçalar dikkat çekiyor. Yan bölümde geniş ve sportif duruşa sahip jantlar kullanılmış.

Arka bölüme geldiğimizde ise yine tamponun alt kısmının gövdeden farklı olarak gri renkte tasarlanmış. Arkaya doğru alçalan tavan ve yükselen omuz çizgisi otomobile sportif bir algı katmış. C sütunu üzerinde olan BMW logosu sadece bu modele özel. BMW X2 4.3 metre uzunluğa, 1.8 metre genişliğe, 1.5 metre yüksekliğe ve 2.6 metrelik aks mesafesine sahip.

1.5 LİTERLİK BENZİNLİ

Aracın iç mekanı içinde zaman harcanmış. Gösterge paneli fazlasıyla küçük tasarlanmış. Ortadaki ekranda aynı şekilde küçük. Bu ekran dokunmatik olarak kumanda edilemiyor. İki koltuk arasındaki joystick kumanda ile kontrol edebiliyorsunuz.

Malzeme kalitesinde sıkıntı yok ancak, ön konsolda yer alan dikiş detaylarında hatalar gözümüze çarpmadı değil. Önde ve arkada sunulan alan yeterli. Baş mesafesi konusunda da sıkıntı yer almıyor. Modelin bagaj hacmi ise 470 litre. Otomobilin kalbinde, BMW modellerinde artık sıkça rastladığımız 1.5 litrelik turbo benzinli motor yer alıyor. sDrive 18i versiyonunda gelen bu motor 140 HP güç ve 220 Nm tork değeri sunuyor.

0-100 hızlanmasını model 9.6 saniyede tamamlıyor. Modeli maksimum hızı ise 205 km/s. 7 ileri otomatik şanzıman ile kombine edilmiş model, vites geçişleri konusunda gereken performansı sağlıyor. Sürüş modları olarak ise Eco, Confort ve Sport seçenekleri modelde sunulmuş. Eco modunda otomobil maksimum ekonomi yaptırmayı amaçlıyor size. Sport modda ise model tüm gücünü sizinle paylaşıyor. Modelin ortalama tüketim değeri ise 5.8 litre olarak belirtilmiş.

KONFOR ODAKLI TASARIM

Yalıtım konusunda araç ortalama seviyelerde. Konfor odaklı tasarlanan araç, arazi sürüşleri için pek de uygun değil. Ek olarak konfor konusunda da otomobil elinden geleni yapıyor. Arazi sürüşlerinde ise zemin çok bozulduğu durumlarda konfor çıtanız aşağı düşebiliyor. Yol tutuş konusunda ise model size yine fazlasıyla destek oluyor. Önden kayma yaşatan model ESP sistemi sayesinde güvenli bir sürüş vaat ediyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org