Renault Captur iddialı döndü

Renault Captur iddialı döndü
  • Test
  • 2 Ocak 2021 08:36

Crossover pazarının önemli oyuncularından Renault Captur, yenilenen haliyle yollara çıkmaya başladı. Şık tasarımı ve güçlü motor seçenekleriyle dikkat çeken otomobil, sınıf lideri olmak için dersine iyi çalışmış.

Fransız otomotiv üreticisi Renault,küçük crossover modeli Captur’u yeniledi. Yeni tasarımı, donanımları ve tutumlu motor seçenekleriyle yeni araç, sınıfında taşları yerinden oynatmayı hedefliyor. Yeni nesil Clio ile akrabalık bağlarını inkar etmeyen yeni Captur, oldukça şık çizgileriyle çok daha dikkat çekici hale getirilmiş. Ön bölümde diğer modellerde olduğu gibi büyük Renault logosu dikkat çekiyor. Diğer Renault modellerini andıran farlar çekici bir görünüm ortaya çıkarılmış. Tampondaki sis farları artık dikey olarak karşımıza çıkıyor. Arka kısımda öne göre daha oval çizgiler seçilmiş. Captur, Clio gibi isteğe göre özelleştirilebilir bir otomobil. Dış tasarımda tavan ve ayna rengiyle, jant tasarımlarıyla kişiye özel otomobil yaratmak mümkün hale geliyor.

422 LİTRELİK BAGAJ

Captur’un İç mekan büyük oranda küçük Clio ile aynı özelliklere sahip. Captur, kişiselleştirilebilir iç mekana sahip. Direksiyon çevresi, orta konsol ve kapı kollarındaki kaplamalarını istediğiniz seçeneklerden oluşturabiliyorsunuz. Orta konsolda kullanılan büyük ekran oldukça işlevsel. Test aracımızda bulunan R-LINK sistemi opsiyonel olan bir donanım. Bu sistem gelişmiş bir navigasyon hizmetinin yanı sıra internet erişimini de sunan başarılı bir opsiyon. Otomobilin iç mekanında sunulan işlevsel gözler yeterli düzeyde. Captur’un sıra dışı bir torpido gözü bulunuyor. Çekmece şeklindeki torpido gözü hacim olarak oldukça başarılı. Captur’un koltuk kılıfları fermuarlı ve gerektiğinde sökülüp çamaşır makinesinde yıkanıyor. Bu özellikle çocuklu aileler için bir avantaj. Yeni Captur’un bagaj hacmi de 377 litreden 422 litreye çıkarılmış. Arka koltukları ileri geri kaydırarak bu hacim artırılabiliyor.

HEM GÜÇLÜ HEM TUTUMLU

Yeni Captur,bize 1.3 litrelik TCe motor seçeneğiyle konuk oldu. 155 beygir güç ve 270 nmtork üreten motor. Gücünü 7 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman EDC ile ön aksa iletiyor. Fabrika verilerine göre aracın 0-100 km/s hızlanma değeri 8.6saniye. Aracın maksimum hızı ise 202 km/s. Yüksek performansa rağmen tüketim değerleri oldukça makul. Aracın tüketimi olarak şehiriçinde7.5lt/100 km. Şehirdışında 5.0 lt/100 km ve ortalama olarak 5.5lt/100 km yakıt tüketimi aracın ekonomik olduğunu gösteriyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org