Mercedes’in ‘E’sine sporcu versiyon

Mercedes’in ‘E’sine sporcu versiyon
  • Test
  • 3 Ocak 2021 14:09

Mercedes-Benz yeni E Serisi coupe versiyonuyla dikkat çekiyor. 2.0 litrelik benzinli motor ile konuğumuz olan yeni model, tasarımıyla oldukça iddialı.

Mercedes-Benz E Serisi ile dikkat çekerken, sporcu versiyon coupe de yenilendi. Daha sert bir tasarıma sahip olan model, yeni ön ve arka LED farlarla dikkat çekiyor. Ön ızgara ve ön tamponda da değişiklikler gerçekleşirken, Edition 1 AMG versiyonunda da sporcu detaylar yer alıyor. Maksimum ayrıcalık ve konfor için tasarlanan Yeni E-Serisi Coupe AMG, hayatı kolaylaştıran özelliklerle donatıldı. Artırılmış gerçekliğe sahip navigasyon, Burmester surround ses sistemi, geniş ekranlı kokpit ve kablosuz cep telefonu şarj fonksiyonu teknolojik bileşenleri oluştururken, otomatik bagaj kapağı kapatma sistemi, kapı kapama yardımcısı (Vakumlu kapılar) ve güneş koruma paketi, sürücü ve yolcular için maksimum konfor sunuyor.

YENİ NESİL SÜRÜŞ YARDIM SİSTEMİ

Yeni Mercedes-Benz E-Serisi, coupe versiyonunda da yeni nesil sürüş yardım sistemlerini devreye aldı. Yeni nesil direksiyon, kapasitif sensörler yardımıyla Eller Direksiyonda Denetimi (Sürücünün ellerinin direksiyonda olup olmadığı denetliyor) yapıyor. DISTRONIC, Aktif Takip Yardımcısı yol koşullarına göre hızı uyarlıyor. Aktif Dur-Kalk Yardımcısı, Aktif Direksiyon Yardımcısı ve Sürüş Yardım Paketi bulunan modellerde, Dönüş ve Çapraz Trafik Fonksiyonu ve Araçtan Çıkış Uyarı sistemiyle güvenlik daha da ileriye taşınıyor. Fonksiyonları geliştirilen Park Paketi, 360° kamera sistemi ile yandan görünüm özelliği sunuyor. Ayrıca otomatik park fonksiyonu paralel ve dikey park dışında ilk kez taralı alanlarda da çalışıyor. İç mekân da daha fazla konfor sunmak üzere güncellendi. Standart olarak iki adet 12,3 inçlik geniş ekranlı kokpit, LINGUATRONIC akıllı sesli komut sistemi ve artırılmış gerçekliğe sahip navigasyonile birlikte MBUX kullanıma sunuluyor.

SÜZÜLME MODUYLA DAHA AZ TÜKETİYOR

Yeni Mercedes-Benz E Serisi Coupe’nin kaputunun altında 2.0 litrelik güçlü bir turbo motor var. Bu motorun gücü maksimum 258 beygir iken, torku da 370 NM olarak hesaplanmış. Araç 0’dan 100 kilometre hıza 6.4 saniyede ulaşıyor. Maksimum saatte 250 kilometre hız yapan model bütün gücü arka tekerleklere iletiyor. Araç tüketim konusunda da oldukça iyi. Güçlü turbo motora rağmen 100 kilometrede ortalama tüketim 7-8 litre aralarında değişiyor. Özellikle süzülme modunun da tüketime faydası büyük.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org