Lassa’dan 5 milyon kişiyi tir tir titreten film!

Sağlam ve güvenli sürüşün takipçisi Brisa’nın Lassa markası için hazırlanan ‘Titre Bakalım’ isimli viral film, sosyal medyada paylaşıldığı günden itibaren büyük ses getirdi ve kısa sürede toplam 5 milyon izleyiciye ulaştı

Aslında hikâye, mikrofonun efsanevi kış mevsiminin bizzat kendisine uzatılıp, her şeyi bir kez de onun ağzından dinlemeye karar verilmesiyle başladı.
41? 29! ve Batesmotelpro işbirliğiyle hayat bulan ‘Titre Bakalım’ isimli viral film de böyle ortaya çıktı. Kış ya da nam-ı diğer Don Duran için özel bir şarkı yazıldı ve şarkı mükemmel bir kliple taçlandırıldı. Lassa, Titre Bakalım ile yollarda güvenli sürüşü tehdit eden etkenlere de dikkat çekiyor.
Aralık ayı başında Youtube kanalıyla sosyal medyada görücüye çıkan film, yayınlandığı günden itibaren büyük ses getirdi ve kısa sürede 5 milyon izleyiciye ulaştı. Kral TV ve Kral POP’da klip olarak yayınlanan Titre Bakalım, Lassa Youtube hesabından mp3 olarak da indirilebiliyor.

BRISA Titre Bakalim2

Kampanya Künyesi

Don Duran – Titre Bakalım
Marka: Lassa
Reklamveren: Başak Ersoy, Brisa Pazarlama İletişimi Uzmanı
Ajans Başkanı: Alemşah Öztürk
Kreatif Direktör: Seren Köroğlu
Kreatif Grup: İlyas Eralp, Ahmet Terzioğlu
Proje Yöneticisi: Aslı Ergüzel
Ajans Prodüktörü: Ela Meriç
Marka Yöneticisi: Serhat Arapoğlu
Sosyal Medya Direktörü: Kayhan Dural
Sosyal Medya Yöneticisi: Ekrem Kandemir
Prodüksiyon: Batesmotelpro
Müzik ve Ses Tasarımı: 3K1A (3 Kulaklı 1 Adam)

BRISA Titre Bakalim3

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ