Küçük SUV’a güçlü giriş

Küçük SUV’a güçlü giriş
  • Test
  • 4 Kasım 2018 09:21

Hyundai’nin yeni modeli Kona, farklı tasarımı, güçlü motor seçenekleri ve 4 tekerlekten çekiş sistemi gibi çekici özellikleriyle öne çıkmayı hedefliyor.

Dünya otomotiv dünyasının en büyük üreticileri arasında yer alan Hyundai, yeni sınıflara açılmayı sürdürüyor. Bu kapsamda marka, SUV pazarındaki başarılı oyuncularına bir yenisini daha ekledi. B-SUV segmentinde mücadele eden Kona, markanın en farklı tasarımıyla yollara çıktı. Atletik görünümü ve güçlü motorlarıyla dikkat çeken otomobil, konuğumuz oldu.

18 inçlik jantlar üzerinde duruyor

Yüksek burun tasarımı, köşelere yerleştirilmiş farlar ve üstünde eklenen gündüz farları, araca farklı bir görünüm kazandırmış. Bu agresif tasarım, bal peteği desenli büyük ızgara ve altındaki sis farlarıyla destekleniyor. Bu durum arka bölümde de sürüyor. Yükseğe yerleştirilen farlar profile kadar taşıyor. Sis farı, geri ve sinyal lambaları da daha aşağı köşelerde yerini almış. Gerçek bir SUV gibi aracı boydan boya kat eden koruyucu kaplamalar ve sportif tavan spoyleri aracın asfalt dışında da iddia olduğunu haykırıyor. 18 inçlik alaşım jantlar da oldukça şık. Aracın iç mekânı, daha normal bir tasarıma sunuyor. Kaliteli ve şık kokpitte, havalandırma çevresindeki kaplamalar, koltuk kenarları, direksiyondaki dikişler ve emniyet kemerleri kırmızı renge sahip. Piyanı tuşlarını andıran kumanda birimleri ve geniş multimedya ekranı dikkat çekici. 4 tekerlekten çekiş sisteminin kilidi de vites kolunun yanına yerleştirilmiş. İç mekânda sunulan yaşam alanı oldukça yeterli. Sportif koltukların aynı zamanda konforu da yüksek. Tatlı sert süspansiyonlara rağmen sunulan konfor yeterli seviyede. 361 litrelik bagaj da oldukça kullanışlı.

1.6 litrelik turbo motor

Kona’da kullanılan 1.6 litrelik benzinli ünite, turbo beslemeli. 177 beygir güç ve 265 nm tork üreten motor, 7 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman DCT ile kombine ediliyor. Bu motor, 1477 kilogramlık ağırlığa sahip aracı 0’dan 100 km/s hıza 7.9 saniyede ulaştırıyor. Aracın nefesi, saatte 205 kilometre olan son süratine kadar kesilmiyor. 4 tekerlekten çekişin avantajıyla oldukça dengeli olan aracın tutunma yeteneği de oldukça iyi seviyede. Fabrika verilerine göre aracın ortalama tüketimi 7.1 litre. 50 litrelik deposuyla araç 700 kilometrenin üzerinde menzil vadediyor. Bizim kullanımımızda yol bilgisayarına 8.2 litrelik ortalama yansıdı. Bize Elite Smart versiyonuyla konuk olan otomobil, zengin donanımıyla dikkat çekiyor. Araçta ESP, yokuş kalkış ve iniş destek sistemleri, kör nokta çarpışma uyarı sistemi, arka çaprak trafik çarpışma uyarı sistemi, deri/kumaş koltuklar, 4.2 inçlik renkli gösterge ekranı, sürüş modu seçimi, 7 inçlik renkli dokunmatik multimedya ekranı, geri görüş kamerası, 8 inçlik göz hizası göstergesi (head-up), kablosuz şarj sistemi, otomatik klima, hız sabitleyici, anahtarsız giriş ve çalıştırma, LED gündüz farları, tavan rayı, LED fren lambaları, lastik basınç kontör sistemi sunuluyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org