Küçük sınıfın cimri oyuncusu

Küçük sınıfın cimri oyuncusu
  • Test
  • 5 Şubat 2018 09:33

Kia’nın B-hatchback pazarındaki modeli Rio, cimri dizel motoru, geniş iç hacmi ve rahat sürüşüyle dikkat çekiyor


Koreli otomotiv üreticisi Kia, B sınıfındaki başarılı oyuncusu Rio’yu yeni donanımlarla geliştirmeye devam ediyor. Markanın dinamik oyuncusu, düşük tüketimli dizel motoru, sportif sürüşü ve yeterli konforuyla sınıfının iddialı oyuncuları arasında yer alıyor. Bu ayki konuklarımızdan olan Kia Rio, geniş iç hacmi ve küçük hacimli dizel motoruyla pazarda ciddiye alınması gereken bir oyuncu konumunda.

325 litrelik bagaj

4 metrenin üzerindeki uzunluğu, 1.72 metrelik genişliği ve 1.45 metrelik yüksekliğiyle oldukça cüsseli olan araç, 2.57 metrelik aks mesafesiyle de iç mekan genişliği hakkında bilgi veriyor. Şık tasarım, geniş hava girişlerine sahi ön tamponu, çekik farları ve markanın yeni yüzünü temsil eden ızgara tasarımıyla oldukça sportif görünüyor. Yükseğe konumlandırılmış arka farlar, geniş tampon ve bagaj üstü spoyler de arka bölümde bu tasarımın devam ettiğine işaret ediyor. 16 inçlik alaşım jantlarla tamamlayan kompakt tasarım, iç mekanda da benzer çizgilerle devam ediyor. Etli direksiyon simidi keyifli bir kullanıma sahip. Aracın rahat okunan gösterge paneli ve geniş multimedya ekranı ergonomiyi iyileştirirken, yatay çizgilerle şekillendirilen konsol ada genişlik hissini artırıyor. Otomatik klima panelinin altındaki geniş eşya gözleri oldukça kullanışlı. Aracın ön bölümünde sunulan yaşam alanı oldukça ferah. Arka bölüm ise yeterli hacme sahip. 325 litrelik bagaj da sınıf standartlarının üzerinde.

90 beygirlik dizel motor

Araçta görev yapan 1.4 litrelik dizel ünite, 90 beygir güç ve 240 nm tork üretiyor. Gücünü ön aksa 6 ileri manuel şanzımanla aktaran motor, 1235 kilogramlık otomobili hareket ettirmede zorlanmıyor. 0-100 km/s ivmelenmesini 12 saniyede tamamlayan otomobil, saatte 175 kilometrelik son sürate sahip. Ara hızlanmalarda da yeterli çevikliğe sahip araç, tatlı sert süspansiyonu sayesinde yol tutuş ile konfor dengesini sağlamayı amaçlıyor. Zorlandığında önden kayma eğiliminde olan araç, standart olarak sunulan sürücü destek sistemleri sayesinde sürüşü tehlikeye atacak bir duruma izin vermiyor. Fabrika verilerine göre aracın ortalama tüketimi 3.9 litre. Tasarruf potansiyeli oldukça yüksek olan araç, bizim kullanımımızda 4.7 litrelik ortalamayı tutturdu.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org