Hatchback pazarında büyümek istiyor

Hatchback pazarında büyümek istiyor
  • Test
  • 18 Kasım 2020 16:49

Skoda‘nın kompakt sınıftaki yeni hatchback modeli olan Scala, tasarımı ve donanım seviyesiyle pazara hızlı bir giriş yaptı. Araçta kullanılan tasarruflu motor seçenekleri, performans olarak da beklentileri karışlıyor.

Skoda, yeni modeli Scala ile kompakt hatchback pazarındaki açığını kapattı. Şık tasarımı ve gelişmiş özellikleriyle öne çıkan yeni araç, zengin donanımı ve tasarruflu motor seçenekleriyle markanın bu segmentte de iddialı olmasını sağladı. 3 farklı motor ve iki farklı donanım paketi seçeneğiyle satışa sunulan Skoda Scala, tasarımıyla farklı olduğunu kanıtlıyor. Aracın arka kısmı ile farklılık başlıyor. Genel yapıya baktığımızda keskin hatlarıyla otomobil dinamik bir yapıya sahip. Ön ızgaranın dik çizgilerle tasarlanması ve dikdörtgen şeklindeki far tasarımı otomobile sert bir bakış sağlamış. Yan bölümde ön çamurluktan arka stoplara kadar uzanan keskin çizgi dinamik yapıyı desteklemiş. Markanın yeni tasarım dilini yansıtan sportif görünümüyle ilk bakışta kendisine hayran bırakan Scala, bagaj kapağının üzerinden taşan arka far grubuyla dikkat çekiyor.

İÇ MEKAN OLDUKÇA FERAH

Uzunluğu 4.36 metre, genişliği 1,79 metre, yüksekliği ise 1.47 metre olan otomobil kompakt sınıfın büyük modelleri arasında yerini alıyor. Özellikle sunulan 2.65 metrelik aks mesafesi, iç mekan genişliğinde hemen kendini belli ediyor. Araç için sınıfının en geniş ve ferah modellerinden olduğu söylenebilir. Aracın iç mekanı, yeni nesil Skoda modelleriyle büyük benzerlik taşıyor. Ferah ve kaliteli iç mekanda, ergonomi ve işçilik de oldukça başarılı. 467 litrelik bagaj hacmi de, sınıfının en iddialı değerlerinden. Araçta VW Grubu’ndan tanıdık olan 2 benzinli, 1 de dizel motor kullanılıyor. 1.6 litrelik TDI ünite, 115 beygir güç ve 250 nm tork üretiyor. Aracın maksimum hızı 200 kilometre iken, 0’dan 100 km hıza 10.1 saniyede ulaşıyor. Tüketim konusunda da iddialı olan model, 100 kilometrede ortalama 4.0 litrelik yakıt tüketimi gerçekleştiriyor.

TÜKETİM DİZELLERİ ARATMIYOR

1.0 litrelik TSI motor 115, 1.5 litrelik TSI ise 150 beygir güç üretiyor. Güçlü versiyonla araç, 0-100 km/s ivmelenmesini 8.3 saniyede tamamlarken 1.0 litrelik versiyonda bu süre 9.9 saniye. Her iki benzinlinin de ortalama tüketimi ise dizelleri aratmayacak kadar iddialı: 5.0 ve 5.1 litre. DSG şanzımanla kombine edilen aracın vites geçişleri oldukça başarılı. Tatlı sert süspansiyonlarıyla araç yol tutuş konusunda da sınıf ortalamalarında.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org