Hacim Avcısı: Karoq

Hacim Avcısı: Karoq
  • Test
  • 01 Şubat 2020

Skoda’nın SUV atağının yeni temsilcisi olan Karoq, Türkiye pazarına güçlü bir giriş yaptı. Geniş iç hacmiyle dikkat çeken aracın, bir benzinli bir de dizel seçeneği var.

Çek otomotiv üreticisi Skoda, Kodiaq ile başlattığı SUV atağını, yeni Karoq ile devam ettiriyor. Markanın kompakt SUV sınıfının üzerine konumladığı Kodiaq’ın küçük kardeşi olarak değerlendirilebilecek yeni araç, markanın segmentteki atılımını bir adım daha ileriye taşıyor.

Kompakt SUV’ları aratmayan boyutlarıyla öne çıkan Karoq, 4.39 metrelik uzunluğu, 1.84 metrelik genişliği ve 1.60 metrelik yüksekliğiyle kompakt SUV standartlarını karşılıyor. 2.64 metrelik aks aralığı sayesinde arka koltuktakilere 69 milimetrelik diz mesafesi sunuluyor.

521 litrelik bagaja sahip otomobilin, VarioFlex sistemi sayesinde tüm koltukların tamamen çıkarılabiliyor ve toplamda kapasite 1810 litreye kadar ulaşıyor. Skoda Karoq, Türkiye’de bir benzinli bir de dizel olmak üzere toplam üç farklı motor seçeneğiyle satışa sunuldu.

DONANIMI OLDUKÇA ZENGİN

Araç, ülkemizde şimdilik sadece Style adlı donanım seviyesiyle satılıyor. Style donanımında, adaptif aydınlatma sistemli full LED farlar ve ön far yıkayıcısı ve köşe dönüş özellikli ön sis farları yer alıyor.

Ambition’ın konfor ve teknoloji donanımlarına bakıldığında; Maxi-DOT bilgi ekranı, hız sabitleyici (hız sınırlama fonksiyonu ile birlikte), yağmur sensörü, radyo ekranına entegre görsel destek özellikli arka park sensörü, far sensörü (eve geliş, evden çıkış, tünele giriş, gündüz lambası), klima, yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon simidi, yükseklik ve bel destek ayarlı ön koltuklar, Bolero 8.0 inç dokunmatik ekranlı multimedya sistemi, bluetooth, SmartLink+ (Apple CarPlay,  Android Auto, MirrorLink, Smartgate), sekiz adet hoparlör, üç kollu çok fonksiyonlu deri direksiyon simidi, USB bağlantı noktası, SD kart okuyucu, stop/start ve fren enerjisi geri kazanımı, otomatik katlanabilir yan aynalar, elektrikli ön ve arka camlar ve deri kaplı vites topuzu yer alıyor.

EKONOMİK 1.5 TSI BENZİNLİ MOTOR

Karoq’un kalbinde 1.5 TSI ünite eşlik ediyor. 5000-6000 d/d aralığında 150 HP güç ve 1500-3500 d/d aralığında 250 Nm tork üreten Skoda Karoq DSG otomatik şanzımana sahip. Karoq, 0-100 km/s hızlanmasını ise 9 sn’de tamamlıyor. 1.6 TDI DSG ise aynı hıza 11.1 sn’de ulaşıyor. 1.5 TSI DSG kombinasyonun tüketim değerlerine bakıldığında, 5.6 lt değer karşımıza çıkıyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ