otomobil haberleri,güncel araç,car

Dışı küçük içi büyük

Dışı küçük içi büyük

Honda Jazz, yeni tasarımı ve artırılan donanımlarıyla pazarın iddialı modelleri arasında yer alıyor. Geniş iç hacmiyle dikkat çeken araçta 1.3 litrelik benzinli motor kullanılıyor.


Türkiye otomotiv pazarından, kompakt sınıfla birlikte en büyük payı alan B segmenti, benzer boyuttaki oyuncuların mücadelesine sahne oluyor. Pazarda farklı olmak adına çalışan markalar da yok değil. Bunlardan biri olan Honda, küçük bir otomobilin ne kadar geniş olabileceğini Jazz modeliyle uzun yıllardan ortaya koyuyor. 3’üncü jenerasyonuyla yollara çıkan Jazz, artırılan donanım listesi ve verimli motoruyla bu ayki konuklarımız arasında yerini aldı.

FARKLI GÖRÜNMEYİ BAŞARMIŞ

Önceki modele göre belirgin şekilde büyüyen yeni Jazz, sınıfının farklı görünmeyi başaran oyuncularından biri. Tipik bir hatchback ile küçük bir minivanın tasarım öğelerini bir arada sunan marka, yaklaşık 4 metre uzunluğundaki Jazz ile rakiplerinden ayrışmayı başarmış. Geniş hava girişlerine sahip tampon, büyük ön ızgara ve ince farlar şık ve sportif bir görünüm sağlıyor. Yüksek omuz çizgisi profil tasarımını dikkat çekici hale getirirken bagaj kapağı ve tavana kadar uzanan arka farlar araca karakteristik bir tasarım kazandırıyor. Büyük bagaj kapağının ardında 354 litrelik bir alan sunuluyor.

OLDUKÇA TEKNOLOJİK İÇ HACİM

Aracın iç mekanı da ferah bir his vadediyor. Karmaşadan uzak kokpitte 7 inçlik dokunmatik ekranlı Honda Connect multimedya sistemi ve altındaki ekran şeklinde tasarlanan klima bölümü, araca teknolojik bir görünüm sağlamış. Malzeme kalitesi ve işçilik bakımından sınıfının iyi modellerinden olan Jazz, hem ön hem arkada oldukça ferah bir yaşam alanı sunmayı başarıyor. Rahatlıkla katlanabilen ‘sihirli koltuklar’, kullanışlılığı artırıyor.

1170 KİLOGRAM AĞIRLIĞINDA

Jazz Türkiye’de sadece 1.3 litrelik benzinli üniteyle sunuluyor. 4 silindirli motor, 102 beygir güç ve 123 nmtork üretiyor. CVT şanzımanla kombine edilen ünite, aracı 0’dan 100 km/s sürate 12.3 saniyede ulaştırıyor. 1170 kilogramlık otomobilin son süratiyse saatte 182 kilometre. 40 litrelik depoya sahip otomobilin ortalama tüketimi de 4.9 litre olarak belirlenmiş. Bizim kullanımımızda elde ettiğimiz ortalama tüketim ise 6.1 litre oldu. Tatlı sert süspansiyon sistemi, daha çok konfora hizmet ediyor. Buna rağmen aracın tutunma limitleri ve düz yol kararlılığı başarılı seviyede.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.