otomobil haberleri,güncel araç,car

Dacia Duster’ın gözü artık zirvede

Dacia Duster’ın gözü artık zirvede

Dacia’nın amiral gemisi olan Duster, yeni yüzüne kavuştu. Oldukça çevik ve dinamik bir tasarımla dikkat çeken model, fiyat konusunda da oldukça iddialı. 4×2 ve 4×4 seçeneklerini de sunan modelin otomatik versiyonu da yine mevcut.


Dacia’nın uygun fiyatlı model stratejisinin en önemli adımını oluşturan Duster, yeni nesilde adeta kalite ve donanıma odaklanıyor. Aynı zamanda yenilenen model bir önceki versiyonunda olduğu gibi 4×2 ve 4×4 seçeneklerini de sunuyor. Renault Mais Genel Müdürü Berk Çağdaş, “2017 yılı, Dacia için çok başarılı sonuçlar elde ettiğimiz bir yıl oldu. Duster EDC ile otomatik vites pazarına iddialı bir giriş yaptık ve diğer modellerin de olumlu katkısıyla yüzde 5.1 pazar payı elde ettik ve marka sıralamasında iki sıra birden yükselerek 6’ncı sırada yer aldık. Bu performans, pazar payı ve marka sıralaması anlamında iki rekoru ifade ediyor” dedi. Bu modelde dijitalleşen teknolojileri satın alma gücü ile bir canlı bahis siteleri araya getirdiklerini anlatan Çağdaş, şunları kaydetti: “İlk defa bu markamızda e-ticarete başlıyoruz. 100 araçla bir pilot çalışma yapıyoruz. 100 müşterimiz bu aracı internet ortamından siparişle aracı kon figüre edip teslim alacak. Bu araç piyasaya 1 Mart’ta çıkacak ama bu tarihten önce müşterilerimize internetten sipariş ettikleri araçlarını İstanbul Park’ta teslim edeceğiz. Türkiye’de otomotiv anlamında özelleşen ilk uygulamalardan biri olduğunu düşünüyorum. Buradan bir başarı bekliyoruz.”

Fiyatı oldukça iddalı

70 bin 900 ile 105 bin 900 lira arasında değişen fiyatlarla satışa sunulan yeni Duster, pazardaki en iddialı fiyata sahip SUV olarak dikkat çekiyor. Comfort ve Prestige olmak üzere iki donanım seviyesi ile pazarda yerini alan Duster, yepyeni konfor ve güvenlik ekipmanlarına sahip. Comfort seviyesinde LED dış aydınlatmalar, ESC + HSA, ABS + AFU, 6 adet hava yastığı (ön, yan, perde), hız ayar ve sınırlayıcı, otomatik yanan ön farlar, ön sis farları, eğim iniş kontrolü HDC (Yalnızca 4×4 versiyonda), elektrik takviyeli direksiyon, stop&start sistemi, 16 inç çelik jantlar yer alıyor. Prestige’de ise bunlara ek olarak elektrikli yan aynalar ve arka camlar, arka park sensörleri, sürücü tarafı kol dayama, deri direksiyon, sürücü bel destek ayarı, yüksekliği ve derinliği ayarlanabilir direksiyon, 16 inç alaşımlı jantlara yer verilmiş. Motor seçenekleri arasına yeni 1.2 litre TCe 125 beygir (4×2) benzinli motoru da ekleyen yeni Duster, Türkiye’de toplamda iki benzinli, iki de dizel seçeneği ile satışa sunuluyor. Diğer benzinli versiyon olan 1.6 litrelik SCe motor ise, 115 beygir güç üretiyor ve 4×2 çekiş sistemiyle sunuluyor. 1.5 litrelik dCi ünite ise iki farklı güç ve çekiş sistemiyle tercih edilebiliyor. 4×2 çekiş sistemine sahip 90 beygirlik versiyon hem manuel hem de çift kavramalı otomatik şanzıman EDC ile sunuluyor. 110 beygirlik versiyon ise EDC şanzımanla 4×2, manuel şanzımanla ise 4×4 olarak sunuluyor.

Oldukça kullanışlı tasarım

İzmir’de kullanma fırsatı yakaladığımız yeni Dacia Duster’ı 110 beygirlik dizel ünite ile test sürüşünü gerçekleştirdik. Yüksek hızlarda da büyük aynalardan dolayı hafif rüzgar sesi duyuluyor. İç mekanda işçilik konusunda da değişimlere uğrayan model, şalter şeklindeki düğmeler, otomatik klima butonları ve sürücüye yönelik konsolla beğenimizi kazandı. Yeni 360 derece kamera sistemi, pek çok rakipten farklı olarak oldukça fonksiyonel. 4×4 versiyonlar ise arazide çok daha iddialı markaları bile dize getirecek kadar yetenekli. Yepyeni iç mekan tasarımı ve ergonomik olarak geliştirilmiş sürüş konumu ile Yeni Duster’da yolculuklar daha konforlu hale geliyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.