Citroen C4 Cactus tarzı

Citroen C4 Cactus tarzı
  • Test
  • 2 Kasım 2018 09:10

C4 Cactus’ü yeni nesilde kompakt hatchback segmentine dahil eden Citroen, yeni nesil otomatik şanzımanlı benzinli motoruna olduğu kadar konforuna da güveniyor.

Fransız otomotiv üreticisi Citroen, C4 Cactus modelini yenileyerek yollara çıkarmaya başladı. Yenilenmeyle birlikte tam bir hatchback haline getirilen araç, buna rağmen farklı tasarımı ve konforlu yapısını kaybetmemiş. PSA Grubu’nun ödüllü motor ailesi 1.2 litrelik PureTech’in kullanıldığı yeni araç, 6 ileri tam otomatik şanzımanıyla konuğumuz oldu.

17 inçlik jantlar şık

Markanın önceki versiyonda da kullandığı yeni tasarım anlayışıyla şekillendirilen C4 Cactus, sınıfının en farklı görünen aracı olmayı sürdürüyor. Yükseğe yerleştirilen LED gündüz farları, altındaki farlar ve köşelere yerleştirilen sis farları, şık bir bütünlük içinde. Arka bölümde kullanılan küçük farlar, radikal tasarımın burada da sürdüğünü kanıtlıyor. 17 inçlik alaşım jantlar da oldukça şık. Aracın iç mekanı ise ilk bakışta bile önceki versiyondan farklı görünüyor. Yeni otomatik şanzıman artık fiziki bir kola sahip. Şanzımanın, önceki versiyonda olduğu gibi konsolda olmaması, kol dayamanın boyutu da küçülmüş. El freninin farklı tasarımı da artık normale dönmüş. İç mekandaki ferahlık oldukça etkileyici. Divan şeklindeki koltukların yeni versiyonda da korunması, konfor hakkında endişeye gerek bırakmıyor. Çok rahat olan koltuklar, arka bölümde de ferah bir yaşam alanıyla sunuluyor. 7 inçlik multimedya ekranı da kaliteli ve hızlı çalışıyor. 348 litrelik bagaj da yeterli seviyede.

110 beygirlik benzinli

Yeni C4 Cactus, bize yeni motor seçeneği olan turbo beslemeli PureTech ile konuk oldu. 110 beygir güç ve 205 nm tork üreten benzinli ünite, 6 ileri tam otomatik şanzıman EAT6 ile kombine ediliyor. 1.2 litrelik 3 silindirli ünite, sadece 1070 kilogram olan ağırlığın altından rahatlıkla kalkıyor. 0-100 km/s ivmelenmesini 10.9 saniyede tamamlayan otomobil, saatte 188 kilometrelik son sürate sahip. Ara hızlanmalarda da beklentileri karşılayan motor, hırıltılı sesiyle de sportif bir karakter vadediyor. Küçük hacimli motor, düşük ağırlıkla birleşince, tüketim rakamları da dizelleri aratmayan değerlere geriliyor. Fabrika verilerine göre aracın ortalama tüketim 5.3 litre. Bizim kullanımımızda elde ettiğimiz ortalamaysa 6.6 litre oldu.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org