Seat Ateca’ya yüz nakli

Seat Ateca’ya yüz nakli
  • Test
  • 4 Temmuz 2021 12:37

SEAT, kompakt SUV modeli Ateca artık sadece 1.5 litrelik benzinli motor seçeneğiyle sunuluyor. DSG şanzımanla kombine edilen SEAT Ateca, düşük tüketim ve sportifliği bir arada sunuyor.

İspanyol otomobil üreticisi SEAT, sportif sürüş özelliğini tüm modellerinde sergiliyor. Markanın en küçük aracından SUV modellerine kadar tüm araçlarına işlenen bu DNA, zengin donanım ve makul fiyatla birleştirilerek satışlarda da belirgin bir ivme yakalandı. Pazarın en iyi fiyat/performans markalarından olan SEAT, SUV modeli Ateca’yı benzinli motor egemenliğinden kurtardı.

YENİ LED DETAYLAR

Markanın kendini kanıtlamış 1.5 litrelik TSI motoru makul tüketim değerlerine imza atsa da, tam bir dizel pazarı olan Türkiye’de artık tek seçenek sunuluyor. Yeni kombinasyonuyla konuğumuz olan Ateca, başarılı özelliklerini benzinli motorla da göstermeyi başarıyor. Şık ve sportif tasarımıyla öne çıkan araç, sınıfının en dikkat çekici modeli olmasa da en iddialı araçlarından biri olarak dikkat çekiyor. Tüm aydınlatmaları LED’lerle sağlanan araç, gündüz olduğu kadar gece de kendisine belli etmeyi başarıyor. Şık tasarım, iri boyutları gizlemekte başarılı oluyor. 4.36 metrelik uzunluğu, 1.84 metrelik genişliği ve 1.62 metrelik yüksekliğiyle tam bir kompakt SUV olan Ateca, 2.64 metrelik aks aralığıyla iç mekan genişliği konusunda da soru işareti bırakmıyor. İç mekandaki sade çizgiler, donanımına özel olarak kaplamalar ve spor alcantara koltuklarla farklı olduğunu hissettiriyor. Kalite ve işçiliğin iyi seviyede olduğu iç mekanda kullanışlılık da oldukça başarılı. İyi bir sürüş pozisyonu vadeden kokpitte sunulan yaşam alanı yeterince ferah. 510 litrelik bagaj da geniş ve kullanışlı. Ateca modellerinde yer alan SEAT sürüş profili sistemi, Eko, Konfor, Spor ve Kişisel ayarlarına sahip.

150 BEYGİRLİK TSI

Ateca Xcellece’de kullanılan yeni motor, 1.5 litrelik TSI’dan başkası değil. Markanın ve grubun en başarılı ürünlerinden olan benzinli ünite, 150 beygir güç ve 250 nm tork üretiyor. Gücünü ön aksa iletme göreviyle 7 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman DSG’ye verilmiş. Bu kombinasyon, 1333 kilogramlık otomobili 0’dan 100 km/s sürate 9.1 saniyede ulaştırıyor. Maksimum hızı saatte 202 kilometre olan araç, ara hızlanmalarda da yeterince çevik. Sessiz çalışma karakteri ve akıcı hızlanmasıyla beğenimizi kazanan motor, düşük tüketimiyle de keyif veriyor. Fabrika verilerine göre aracın ortalama tüketimi 5.6 litre. Bizim elde ettiğimiz ortalama değerse 7 litre oldu.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org