otomobil haberleri,güncel araç,car

Yeni Mercedes G-Serisi Türkiye’de

Yeni Mercedes G-Serisi Türkiye’de

Mercedes-Benz’in zamana meydan okuyan ikonik modeli G-Serisi, aralıksız üretimindeki 39 yılın ardından yaşadığı en büyük değişim sonrasında Türkiye’de yollara çıkmaya başladı.

Mercedes-Benz’in arazi efsanesi G-Serisi, 1979’den günümüze yaşadığı en büyük değişim sonrasında G 500 ve G 63 AMG versiyonlarıyla Türkiye’de satışa sunuldu. Yeni G-Serisi, ister arazi koşulları ister asfalt yollar olsun, her türlü kullanım şartı altında yüksek performans, etkileyici sürüş deneyimi ve üstün güvenlik seviyesi sunuyor. G-Serisi, yeni yürüyen aksamı, DYNAMIC SELECT sürüş programı, G-Modu ve üç adet yüzde 100 kilitli diferansiyeli ile her türlü zeminde sürüş konforunu garanti ediyor. Yeni Mercedes-Benz G-Serisi, ilk aşamada iki farklı benzinli motor seçeneği ile satışa sunulurken, 2019’da G 350 d motor seçeneği ile de satışa sunulmaya başlanacak. Uygulanan yenilikler kapsamında G-Serisi yaklaşık 170 kilogram kadar da hafifledi. Karakteristik kapı kolu ve kapıların kapanma sesi, sağlam ve dayanıklı dış koruma kaplamaları, bagaj kapağına dışardan sabitlenen stepne ve göze çarpan ön sinyal lambaları gibi bütün karakteristik unsurlar yeni G-Serisi’nde de kullanılmaya devam ediliyor. Yıllar boyunca teknik açıdan gelişimi sürekli olarak devam eden G-Serisi, en güncel haliyle teknik açıdan olduğu kadar görünüm açısından da tamamen yeni bir dönemin başlangıcını gözler önüne seriyor. 53 milimetre daha uzun ve 121 milimetre daha geniş gövdesiyle yeni G-Serisi yollarda olduğu gibi arazide de daha heybetli bir görünüm sergiliyor.

12,3 inçlik iki büyük ekran

Ön yolcu tarafında tutamak veya üç adet kilitli diferansiyele ait kumanda grubu G-Serisi için karakteristik olup kullanılmaya devam ediliyor ancak özünü kaybettirmeden titizlikle iyileştiriliyor. Son derece okunaklı ve tamamen yeni bir tasarım olan gösterge paneli iki adet tüp şeklinde geleneksel göstergeyi bünyesinde barındırıyor. Tıpkı yeni E-Serisi ve S-Serisi modellerinde olduğu gibi isteğe bağlı olarak sürücünün doğrudan görüş alanında olmak üzere sanal göstergelere sahip bir adet büyük ekran ve orta konsolun üst bölümünde konumlanan merkezi bir medya ekranı da sunuluyor. Her biri 12,3 inç büyüklüğünde olan bu iki ekran tek bir cam altında birleşerek geniş dijital ekranlı kokpiti meydana getiriyorlar. Sürücü “klasik”, “sportif” ve “gelişmiş” olmak üzere üç farklı görünüm stillerinden birini tercih edebilirken aynı zamanda kendisi için önemli olan bilgileri ön plana çıkartarak gösterge panelini kişiselleştirebiliyor.

G-Mode ile olmayan yolları açıyor

Yeni “G-Mode” üstün arazi sürüş özellikleri sunma noktasında önemli bir rol üstleniyor. DYNAMIC SELECT üzerinden seçilmiş olan sürüş karakterinden bağımsız olarak üç diferansiyel kilidinden birinin devreye girmesi veya arazi takviyesi LOW RANGE’in devreye alınmasıyla birlikte yeni G-Serisi “G-Mode”a geçiş yapıyor. Yeni G-Serisi, sahip olduğu donanımlar ve 270 milimetre ön aks yerden yüksekliği ile en zorlu arazi koşullarında bile üstün bir performans ve sürüş keyfi sunuyor. Araç Türkiye’de G500 ve G 63 AMG versiyonlarıyla sunuluyor. Her iki versiyonda da 4 litrelik V8 motora görev veriliyor. G500, 310 beygir ve 610 nm tork üretiyor. 9G-TRONIC şanzımanla kombine edilen motor, aracı 0’dan 100 km/s sürate 5.9 saniye ulaşırken, maksimum hızı da saatte 210 kilometre olarak belirlenmiş. G 63 AMG ise çif turbo desteğini alarak 585 beygir güç ve 850 nm torka ulaşıyor. AMG SPEEDSHIFT TCT 9G ile sunulan bu versiyon, 0-100 km/s ivmelenmesini 4.5 saniyede tamamlıyor. Aracın maksimum süratiyse saatte 220 kilometreyle sınırlandırılış. Driver’s Package ile bu değer 240 km/s’ye çıkarılıyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.