Yeni Ceed Türkiye’de

Yeni Ceed Türkiye’de

Üretimine 2006’da başlanan KIA Ceed, 3’üncü nesliyle yollara çıkmaya başladı. Araçta kullanılan yeni nesil benzinli ünite hem güçlü hem de tutumlu.

Güney Koreli otomotiv üreticisi KIA, markanın Avrupa’da tasarlanan ilk modeli olan Ceed’i yeniledi. 3’üncü nesliyle Türkiye’de satışa sunulan yeni araç, artırılan donanımı, yeni nesil motor seçenekleri ve sürüş konforuyla dikkat çekiyor. Türkiye’de Anadolu Grubu çatısı altında faaliyet gösteren marka, yeni Ceed ile otomotiv pazarındaki varlığını güçlendirmeyi hedefliyor. Üçüncü nesil olarak Avrupa’da tasarlanan, geliştirilen ve üretilen yeni Ceed, olgun ve dinamik yeni tasarımı, yenilikçi gelişmiş teknolojileri ve daha keyifli sürüş özellikleriyle markanın C-segmentindeki varlığını güçlendiriyor. İlk olarak 2006 yılının aralık ayında üretilen Ceed, seri üretime başlanan ilk günden bu yana yaklaşık 1,3 milyon satış adedine ulaştı. Üçüncü nesil tasarımıyla birlikte ismi de Ceed olarak değişen araç (eski adı Cee’d), Avrupa yollarında görmeye alıştığımız tasarımıyla dikkat çekiyor. 2012 ile 2018 yılları arasında üretimde olan ikinci nesilden toplam 640 bin adet üretilen Ceed’in yeni nesliyle birlikte, KIA’nın Avrupa satışlarının daha da artması ve markanın pazardaki konumunun güçlenmesi öngörülüyor.

3 FARKLI MOTOR

Markanın Franfurkt’taki Ar-Ge üssünde tasarlanan yeni Ceed, Sportage ile birlikte Slovakya’daki tesislerinde üretiliyor. KIA Türkiye Genel Müdürü Can Ağyel, “On yıldan fazla süredir satışta olan Ceed, markanın istikrarlı büyümesini desteklemeye devam ediyor. Önceki nesil gibi, yeni nesil de müşterilerden gelen geri bildirimler doğrultusunda özel olarak tasarlandı ve geliştirildi. 5 yıl veya 150 bin kilometre garantiyle otomobil severlerin beğenisine sunulan yeni Ceed, 99 bin 900 liradan başlayan fiyatlarla satışa sunuldu” dedi.Yeni araçta 2’si benzinli 3 farklı motor seçeneği sunuluyor. 1.4 litrelik benzinlilerden 100 beygir güç üreteni, sadece 6 ileri manuel şanzımanlı sunuluyor. Aynı hacimde daha fazla güç üreten yeni nesil turbo beslemeli benzinli üniteyse 140 beygir güç ve 242 nm tork üretiyor. 7 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman 7DCT ile birlikte sunulan bu motorun ortalama tüketim 5.5 litre. Araçta sunulan 1.6 litrelik dizel motorsa, Türkiye’de sadece 7DCT ile satılıyor. 136 beygir güç ve 320 nm tork üreten bu seçeneğin ortalama tüketimiyse 4.2 litre olarak belirlenmiş. 

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org