YENİ BMW 4 SERİSİ COUPÉ

YENİ BMW 4 SERİSİ COUPÉ

BMW Mühendisliğinin tüm çalışmalarının sonucu olarak üretilen 4 serisi, 5 Ekim’de piyasaya çıkıyor. 64.500 Euro’dan başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor.

YENİ BMW 4 SERİSİ COUPÉ

YENİ COUPÉ ÇAĞI – DAHA FAZLA GÜÇ VE SPORTİF DURUŞ.

Hiçbir premium otomobil üreticisi bu kadar önceden geniş bir spor coupé seçeneği sunamadığından, şık spor coupé otomobiller BMW’nin yıllardır üstün olduğu bir alandır. Yıllardır en başarılı model, nesiller boyunca sınıfının en çok satan coupé otomobili olan BMW 3 Serisi Coupé oldu. Şimdi ise BMW kompakt coupé sınıfı için yeni bir çağ başlıyor; Yeni BMW 4 Serisi Coupé bir önceki modele göre daha fazla güç ve sportif duruş sunuyor. Dördüncü nesli ile bu coupé daha akıllı bağlantı çözümleri, daha fazla itiş gücü ve verimliliğin yanı sıra daha uzun, daha alçak ve daha geniş dış boyutlarla geliyor. Daha uzun aks aralığı ve daha fazla iz genişliği şimdi hiç olmadığı kadar üstün dinamizm, sportif zarafet ve daha fazla sürüş keyfini temsil ediyor. Model isminde geçen “4″ ise Yeni BMW 4 Serisi Coupé’nin sportif çekicilik ve seçkinliğe sahip olduğunu görsel olarak ortaya koyuyor. Yeni BMW 4 Serisi Coupé Eylül sonunda gerçekleşecek Frankfurt Otomobil Fuarı’nda dünyaya tanıtılacak ve 5 Ekim 2013′ten itibaren ilk müşteri teslimatları başlayacak.

Yeni BMW 4 Serisi Coupe 2

Yeni BMW 4 Serisi Coupé, 3 Serisi’nden belirgin şekilde ayrılıyor.

Yeni BMW 4 Serisi Coupé iyi bir izlenim bırakmasını biliyor. İlk bakışta bile BMW’nin bu yeni sportif ve zarif kompakt yönetici sınıfı coupé’si üstün estetik, güç, sportif cazibe ve duruşu birlikte sunuyor. Yeni “4 Serisi” modeli bu segmentte BMW için yeni bir coupé çağını belirtiyor. Bu, Yeni BMW 4 Serisi Coupé’nin özellikle sportif olan donanımı, etkileyici görünümü, özel karakteri ve geliştirilmiş mühendislik içeriğinin BMW 3 Serisi’ndeki modellerden daha fazla görsel olarak belirgin olduğunu vurguluyor.

Daha uzun, daha alçak, daha geniş ve görsel olarak daha sportif Yeni BMW 4 Serisi Coupé.
Yeni BMW 4 Serisi Coupé’nin özellikle dikkat çekici dış özellikleri, mevcut BMW 3 Serisi Coupé’ye oranla daha alçak ve daha uzatılmış görünmesini sağlayan bir silüet ve daha uzun, daha geniş ve daha alçak otomobil yüksekliği sağlayan sportif bir genişlik içeriyor.

Yeni BMW 4 Serisi’ni bir önceki modelinden ayıran özellikler şu şekildedir:

Uzunluk: ek 26 milimetre (4.612 mm yerine 4.638 mm).

Genişlik: ek 43 milimetre (1.782 mm yerine 1.825 mm).

Yükseklik: 16 milimetre daha az (1.378 mm yerine 1.362 mm).

Aks aralığı: ek 50 milimetre (2.760 mm yerine 2.810 mm).

İz genişliği: önde ek 45 milimetre, arkada ek 80 milimetre (şimdi önde 1.500 mm yerine 1.545 mm ve arkada 1.513 mm yerine 1.593 mm).

Park halinde bile belirgin karakteristik sportif orantılar.

Dış tasarım boyutları bile Yeni BMW 4 Serisi Coupé’nin BMW 3 Serisi Coupé’ye oranla daha güçlü, daha sportif, daha karakteristik ancak aynı zamanda daha şık olduğunu vurguluyor. Bunun büyük ölçüde sebebi kısa aks dışı mesafeleri, uzun motor bölümü kapağı ve arkaya doğru açılan bir kabin ile Yeni BMW 4 Serisi Coupé’nin sportif orantılarına dayanıyor. Arkada, genişletilmiş tekerlek bombeleri ve etkileyici geniş iz otomobilin arkadan itiş sürüşünün görsel olarak vurgulanmasını sağlıyor. İlk kez bir BMW, arka aksa yakın kısımda en geniş alana sahiptir. Bu, bir coupé’nin belirleyici özelliklerinden biri olan sportif şıklığını ortaya çıkarmak için alçak tavan hattı ile birleşerek, park halinde bile otomobilin üstün sürüş özelliklerini ortaya çıkarıyor. Bir önceki model olan BMW 3 Serisi Coupé’ye kıyasla Yeni BMW 4 Serisi Coupé’nin tasarımı gücünü vurgulamaya odaklanmıştır. Klasik BMW orantılarına ek olarak Yeni BMW 4 Serisi Coupé’nin silüeti alçak, akıcı ve şık tavan hattı ile çerçevesiz kapıların içerisinde bulunan belirgin şekilde alçak yan camları ile vurgulanıyor. Ön tekerlek bombelerinin arkasında bulunan Hava Kanalları ise yepyeni bir özelliktir. Bunlar sadece Yeni BMW 4 Serisi Coupé’nin dinamizmini vurgulamakla kalmıyor, aynı zamanda hava perdeleri ile birlikte tekerlek bombeleri etrafındaki sürükleme kuvvetini azaltıyor ve Yeni BMW 4 Serisi Coupé’nin aerodinamik kalitesini görsel olarak ortaya çıkarıyor.

Yeni BMW 4 Serisi Coupe 1

Diğer yeni tasarım özellikleri:

Üç boyutlu tasarım ile adaptif tamamen LED ikiz farlar (opsiyonel olup Eylül üretimi ile sunulacaktır).

Alçak yan cam tasarımı ve C sütununun alt kısmında bulunan Hofmeister kıvrımı.

L şeklindeki stop lambalarının geniş yerleşimi ve güçlü tekerlek bombeleri otomobilin iz genişliğini vurguluyor.

Stop lambaları yanlarda omuz çizgisine kadar ilerleyerek arka tarafa uyumlu bir geçiş oluşturuyor.

Standart: Parlak siyah B sütunu ve 17 inç jantlar.

İç tasarım: Şık, sportif çekicilik ve üstün işlevsellik.

Yeni BMW 4 Serisi Coupé’nin sportif ve şık görünümü iç tasarımda kendini gösteriyor. Sürücü odaklı tasarım, siyah dairesel panelli göstergeleri, gelişmiş iDrive işletim sistemi ve sabit düz ekran monitör ile dokunmatik yüzeyi ile harf ve rakamların girilmesini sağlayan iDrive dokunmatik butonu otomobilin sportif ancak şık becerisini vurgulayan özelliklerdir ve Yeni BMW 4 Serisi Coupé’ye segmentinde rakipsiz bir işlevsellik ve kullanım kolaylığı sağlar.

Kabindeki ek özellikler:

Arka kısımda entegre koltuk başlıkları ile son derece şekilli koltuklar birbirinden bağımsız bir görünüm sunuyor ve otomobilin sportif çekiciliğini vurguluyor.

Gelişmiş çok yönlülük için 40/20/40 ayrımlı arka koltuk sırt dayaması (opsiyonel).

Emniyet kemeri takılırken gelişmiş konfor için elektrikli emniyet kemeri aktarımı.

1 litrelik şişeler için bardak tutucular ile kapı cepleri.

Standart olarak eklenen, konforlu bagaj bölmesi için elektrikli bagaj kapağı açma özelliği.

15 litre daha fazla bagaj bölmesi hacmi (445 litre).

Temel modele ek olarak Yeni BMW 4 Serisi Coupé ayrıca “Sport”, “Luxury” ve “Modern” line’lar ile birlikte M Sport paketine sahip. Her donanım paketi, özel bir hedef kitlenin ilgisini çekecek farklı iç ve dış tasarım öğelere sahip (Modern Line seçeneğinin Q4/2013’te sunulması planlanmaktadır).

Sportif iddiasına uygun şekilde Yeni BMW 4 Serisi Coupé Ekim’de özellikle güçlü motorlar olan dört silindirli ve bir altı silindirli benzinli motor ve bir adet dört silindirli dizel motor seçeneği ile pazara sunulacak. Her iki benzinli model xDrive seçeneğine sahip olacak. Performans aralığı ise 184 bg ile 306 bg arasında değişiyor. Tüm motorlar BMW EfficientDynamics’in bir parçası ve üstün perfomans, örnek alınacak yakıt ekonomisi için BMW TwinPower Turbo teknolojisine sahip. Türkiye’de 420d Coupé ve 428i xDrive Coupé seçenekleri sunulacak.

BMW 420d Coupé: 2.0 litre dört silindirli dizel motor, 184bg, 380Nm, 0-100 km/sa: 7,5 saniye, azami hız: 240 km/sa, AB yakıt tüketimi: 4,7-4,8 litre/100 km, CO2: 124–127 gr/km.

BMW 428i Coupé: 2.0 litre dört silindirli benzinli motor, 245bg, 350 Nm, 0-100 km/sa: 5,9 saniye, azami hız: 250km/sa, AB yakıt tüketimi: 6,6-6,7 litre/100 km, CO2: 154–156 gr/km.

BMW 435i Coupé: 3,0 litre dört silindirli sıralı benzinli motor, 306 bg, 400 Nm, 0-100 km/sa: 5,4 saniye, azami hız: 250km/sa, AB yakıt tüketimi: 7,9-8,1 litre/100 km, CO2 185–189 gr/km.

BMW 420i, 430d ve 435d sonbaharın sonunda, bazıları xDrive seçeneği ile sunulacak.

Bir adet benzinli motor ve iki adet güçlü spor dizel modelinden oluşan üç farklı motor seçeneği ise sonbaharın sonunda piyasaya sunulacak. Türkiye’de 420d Coupé ve 428i xDrive Coupé seçenekleri sunulacak. Ayrıca sonbaharda: BMW 420i Coupé ve BMW 420d Coupé’nin xDrive seçenekleri sunulacak.

BMW EfficientDynamics: Seyir özelliği ve İleri Rota Asistanı.

Tüm Yeni BMW 4 Serisi Coupé modellerinde standart olarak eklenen Sürüş Deneyimi Kontrolü düğmesi sürücülerin özellikle yakıt tasarrufu sağlayan bir sürüş tarzı için ECO PRO moduna geçmelerini sağlar. ECO PRO modunun yeni özelliği ise, sürücü gaz pedalından ayağını çektiğinde saatte 50 ile 160 km arasındaki hızlarda motoru güç aktarım organlarından ayıran ve böylece otomobilin yakıttan tasarruf ederek süzülmesini sağlayan opsiyonel sekiz ileri otomatik vites ile birlikte seyir özelliğidir. Bu kompakt yönetici sınıfı coupé’nin yeni bir özelliği ise: İsteğe bağlı Professional Navigasyon Sistemi ile birlikte yol üzerindeki virajları, şehir, kasaba ve köy sınırları ile hız sınırlamalarını tanımlamak için navigasyon sisteminin verilerini kullanan ve sürücülere önceden gazı azaltması için öneriler sunan İleri Rota Asistanı’dır. ECO PRO Rota ile birlikte, bireysel sürüş tarzına bağlı olarak sürücüler fazladan 5% yakıt tasarrufu elde edebilir (rakam BMW’nin kurum içi yakıt tüketimi çalışmasında belirlenmiştir).

Sürüş dinamikleri: M3 Coupé’den daha alçak ağırlık merkezi.

Üstün dinamik performansı ve yol tutuşu ile Yeni BMW 4 Serisi Coupé bugün mevcut seri üretim modeller arasında en çeviklerinden biridir. Bir önceki modelin bilindik dinamik özelliğini, hassaslığını ve kontrolünü yeni bir seviyeye taşır. Bu özellik seviyesi ise tipik BMW arka teker itişi, ideal 50/50 ağırlık dağılımı, yenilikçi hafif tasarım ve dünyanın en zorlu yarış pisti olan Nurnburgring – Nordschleife’ta gerçekleştirilen testler dahil olmak üzere artık marka haline gelen tüm bileşenlerin BMW özel ayarlarına dayanır.

İz genişliği: Önde 45 milimetre ve arkada 80 milimetre daha fazla genişlik ile BMW 3 Serisi Coupé’ye oranla iz genişliği sürüş dengesi ile üstün çeviklik ve direksiyon hassasiyetini bir araya getirir.

BMW M3 Coupé’den daha alçak ağırlık merkezi: Ağırlık merkezi 500 milimetrenin altına çekilen Yeni BMW 4 Serisi Coupé eşsiz yol tutuşu ve özellikle çevik sürüş konusunda hem bir önceki modele göre hem de mevcut BMW M3 Coupé’ye oranla daha gelişmiş durumda.

Standart olarak Servotronic, değişken sportif direksiyon (opsiyonel): Üstün direksiyon hassasiyeti ve kontrol sağlamak için Yeni BMW 4 Serisi Coupé sürüş hızı ile uyumlu şekilde elektrikli direksiyon desteğini ayarlayan ve standart olarak sunulan Servotronic özelliği ile elektromekanik direksiyona sahiptir. İsteğe bağlı olarak değişken spor direksiyon seçilebilir. Elektrikli direksiyon desteğine ek olarak bu ayrıca sürüş durumuna göre ön tekerleklerin dönüş açısını ayarlayarak Yeni BMW 4 Serisi Coupé’nin direksiyonun hareketlerine daha fazla veya daha az tepki vermesini sağlıyor. Bu da sürüşü iyileştirerek yön kontrolü ve dengesini en üst seviyeye yükseltir.

M Sport süspansiyon, adaptif süspansiyon, M Sport frenler (opsiyonel): Sportif kullanımda iddialı sürücüler için Yeni BMW 4 Serisi Coupé, M Sport süspansiyon ile daha sert yaylar, amortisör ve dengeleyici ayarlar gibi seçenekler sunar. Adaptif M Süspansiyon ile elektronik olarak kontrol edilen amortisörler ise seçenek olarak sunulmaktadır. Bu, amortisörlerin çalışma özelliklerini sürüş durumuna göre uyarlar ve sürücülerin sportif veya daha rahat bir düzen seçebilmelerini sağlar. Buna ek olarak fren mesafesini en aza indirmek üzere önde dört piston, arkada iki piston ile sabit alüminyum kaliperler kullanarak M Sport frenler (opsiyonel) daha sportif bir özellik sağlar.

BMW ConnectedDrive: Yeni özellikler, daha fazla güvenlik.

Yeni BMW 4 Serisi Coupé içerisinde BMW ConnectedDrive bir kez daha yeni özellikler, hizmetler ve sürücü destek sistemleri ile akıllı araç ağında yeni standartlar belirliyor. Yeni BMW 4 Serisi Coupé için mevcut olan bir çok özellik ilk kez kompakt yönetici sınıfı coupé segmentinde ilk kez sunuluyor.

Tamamen renkli BMW Head-Up Display (opsiyonel) ilgili bilgileri doğrudan sürücünün görüş alanına yansıtır. Mükemmel ekran ayrıca haber eğlence mesajlarını da içerir.

BMW ConnectedDrive Hizmetleri (opsiyonel) çok sayıda bilgi ve eğlence özellikleri ve hizmetleri ile birçok BMW ConnectedDrive özellikleri için temel oluşturur.

Yeni Nesil Professional Navigasyon Sistemi (opsiyonel) şimdi 3 boyutlu harita görüntüsüne sahip. Sistem yeni iDrive Dokunmatik butonu ile kullanılıyor. Buna parmakla rakam ve harflerin girilebildiği dokunmatik bir yüzey de dahil.

Gerçek Zamanlı Trafik Bilgisi (opsiyonel) trafik sıkışıklığı ile ilgili gerçek zamanlı bilgiler sağlar.

Dur-Kalk işlevi ile Aktif Cruise Control (opsiyonel) öndeki araç ile önceden belirlenen bir mesafeyi otomatik olarak korur ve hızı ayarlar, gerektiğinde ise durur.

Driving Assistant (opsiyonel) otoban yolculuklarında güvenlik ve sürüşü artırır. Sistem Yaklaşma Uyarısı ile Şeritten Ayrılma Uyarısını bir araya getirir. Yaklaşma Uyarısı yoldaki araç ve yayaları algılar, sürücüyü olası çarpışmalara karşı uyarır ve uygun olduğu yerde fren yapar

Göz kamaşmasını önleyen LED Uzun Huzme Asistanı (opsiyonel) diğer sürücülerin gözünü kamaştırmadan karanlıkta en uygun görüş sağlıyor. Yeni sistem diğer araçların konumunu algılar ve özellikle diğer sürücülerin gözünü kamaştırmaktan kaçınır.

Çevre Görüş (opsiyonel) daha kolay park ve manevra için 270 derecelik panoramik görüş sunar. Üst Görüş otomobilin çevresindeki alanı gösterir. Yan Görüş akan trafiğin önceden görülebilmesini sağlar.

Park Asistanı (opsiyonel) paralel parkı kolaylaştırır. Park Asistanı direksiyonu yönlendirirken sürücü gaz ve fren pedallarını kullanmaya devam eder.

Dikkat Asistanı ile Aktif Koruma (opsiyonel) örneğin emniyet kemerlerinin önceden gerilmesi, koltukların dik konuma getirilmesi ve camların kapatılması gibi kritik durumlarda güvenlik öğelerinin harekete geçmesini sağlar.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org