TÜRK MÜŞTERİLERİNİN BEĞENİSİNE SUNULDU

TÜRK MÜŞTERİLERİNİN BEĞENİSİNE SUNULDU

Japon otomotiv devi Nissan, yepyeni kurumsal yüzü ile müşterilerine ilk showrooom deneyimlerini dijital ortamda yaşama imkanı sunuyor. Global çapta showroom konseptini de yenileyen Nissan, AMI (Afrika Orta Doğu) bölgesindeki ilk değişim durağını Türkiye olarak belirledi.

nissan_kurumsal_2
nissan_kurumsal_3
Nissan, yeni kurumsal yüzü ile hem yeni bir otomobil, hem de servis hizmetleri bakımından müşterilerine ihtiyaç duydukları çözüme kolaylıkla ulaşma imkanı sunuyor. Türkiye’de 45 satış noktasında değişim gerçekleştirecek Nissan, 2019 yılına kadar tüm satış noktalarında yeni yüzüne bürünmüş olacak. Aynı zamanda web sayfasıyla birlikte interaktif showroomunu da oluşturan Nissan, yeni yüzü ile fark yaratmaya hazırlanıyor. Yeni showroomlarında müşterilerini yüksek teknoloji ile buluşturan Nissan, dokunmatik ekranlı bilgisayarlar üzerinden araç özellikleri, aksesuar, donanım opsiyon ve fiyat bilgilerini bir arada sunuyor. Japon otomobil devi, tablet bilgisayarlar ve büyük ekranlar ile yapılan sunumlarla müşterilerine özel bir deneyim vaadediyor. Türkiye’deki ilk uygulamanın İstanbul ve Sivas’ta gerçekleşeceğini belirten Nissan Türkiye Genel Müdürü Sinan Özkök, ’’Yeni kurumsal yüzümüz ile müşterilerimize inovatif bir showroom deneyimi sunarken, köklü Nissan kültürünü, tüm çalışanlarımızla birlikte müşterilerimize yaşatmayı amaçlıyoruz’’ dedi.
nissan_kurumsal_1

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org