SANDERO STEPWAY ARTIK OTOMATİK

SANDERO STEPWAY ARTIK OTOMATİK
  • Test
  • 2 Haziran 2017 09:32

Dacia Sandero Stepway, artık yarı otomatik vites seçeneğiyle de tercih edilebiliyor. Hem benzinli hem dizelde sunulan Easy-R şanzıman, yeterince konforlu


Makul fiyatlı otomobilleriyle pazarda hızlı bir büyüme yaşayan Dacia, artık otomatik vites seçeneğine de sunmaya başladı. Özellikle crossover modelleriyle öne çıkan marka, küçük modeli Sandero Stepway’i Easy-R isimli yeni şanzıman seçeneğiyle pazara sundu. Hem benzinli hem dizel motorlarda kullanılan yeni yarı otomatik şanzıman, markanın eksik kaldığı tek alanda da hamle yapmasının yolunu açtı. Gösterişli tasarımı, yerden yüksek yapısı ve uygun fiyatıyla dikkat çeken araç, artık otomatik şanzımanın rahatlığını da sunuyor. Bu haftaki konuklarımız arasında yer alan Sandero Stepway’de, dizel motorla uyum içinde çalışan Easy-R şanzımana 4 bin lira ödeyerek sahip olmak mümkün.

Geniş bagaj kullanışlı

Sert bakışlı bir yüzü andıran ön tasarımıyla dikkat çeken araç, sınıfının en havalı temsilcilerinden. Yerden yüksekliği 207 milimetreyi bulan araç, pek çok SUV modelle yarışacak kadar araziye şartlarına uygun tasarlanmış. Standart Sandero modellerinden 23 milimetre daha uzun olan Stepway versiyonu, kaslı görünümüyle sınıfının hakkını veriyor. Geniş iç mekan kalite açısından rakiplerden geri kalsa da, yeni direksiyon simidi ve yeni kaplama malzemeleriyle artık çok daha şık olduğunu söyleyebiliriz. Üstelik küçük bir ekstra ödemeyle 7 inçlik dokunmatik ekranlı multimedya ve navigasyon sistemine sahip olmak da mümkün. İç mekanda hem ön hem arka bölümde ferah bir yaşam alanı oluşturulmuş. 320 litrelik bagaj da kullanışlı.

Easy-R tüketimde iddialı

Sandero Stepway’da 1.5 litrelik emektar dizel ünite görev yapıyor. 90 beygir güç ve 220 nm tork üreten motor, 6 ileri otomatik şanzımanla (Easy-R) gücünü ön tekerleklere aktarıyor. Otomatik şanzıman, manuele göre biraz daha iyi ivmelenme ve düşük tüketim vadediyor. 0-100 km/s ivmelenmesini 12 saniyede tamamlayan araç, saatte 166 kilometre sürate ulaşabiliyor. Şanzıman, ilk vites geçişi dışında oldukça akıcı. 16 inçlik alaşım jantlar ve geniş lastiklerin de desteğiyle aracın yol tutuş yeteneği de beklentilerin üzerinde. Fabrika verilerine göre ortalama tüketim 3.8 litre. Bu rakam, manuel şanzımana göre 0.2 litre daha düşük. Bizim kullanımımızda ortaya çıkan 5 litrelik ortalama da başarılı.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org