OCTAVIA’DA ANLAYIŞ DEĞİŞİYOR

OCTAVIA’DA ANLAYIŞ DEĞİŞİYOR

Sınıfının standartlarını yeniden belirleyen Octavia, geniş iç hacmi ve bagaj kapasitesinin yanı sıra eksiksiz güvenlik donanımları, “Simply Clever” felsefesinin ürünü pratik özellikleri, yenilikçi konfor ve eğlence sistemleri, güçlü ancak tutumlu motor seçenekleriyle dikkatleri üzerine çekecek

Skoda Octavia test4

Çek üretici Skoda’nın en çok satan modeli olan ve adeta markanın kalbi olarak nitelendirilen Octavia, üçüncü nesliyle yollarda. Octavia, rakipsiz iç mekan genişliği, markanın yeni kimliğini yansıtan tasarımı, fonksiyonelliği, yenilikçi güvenlik ve konfor donanımlarının yanı sıra düşük yakıt tüketimine sahip motorlarıyla artık daha iddialı. Bu hafta ki test konuklarımız arasında yerini alan Skoda Octavia, tasarım açısından da adeta evrim geçirmiş. Aracın ön kısmı, yatay çizgiler ve Skoda logosunun yeni konumu sayesinde daha şık, güçlü bir görünüme kavuşmuş. Yeni Octavia’ya yandan bakıldığında, aracın tasarımına hakim olan dinamizm hemen dikkati çekiyor. Arka kapılarda kullanılan ve keskin bir şekilde uzanan çizgiyse, bir yandan aracın güçlü görünümünü pekiştirirken, diğer yandan yeni Octavia’ya farklı ve özel bir karakter katıyor.

Skoda Octavia test5

568 litrelik bagaj

Aracın iç mekanına baktığımızda bir önceki nesline göre bir hayli uğraşılmış. Orta konsolda kullanılan siyah piyano boyası kalite algısını yükseltmiş ve krem rengi döşeme renkleriyle uyum içinde olmuş. Direksiyon simidi üzerinde yer alan kısa yol tuşları kolay ve anlaşılır nitelikte konumlandırılmış. Hız göstergesinin ortasında yol bilgisayarı yer alıyor ve buradan araçla ilgili tüm bilgilere ulaşmak mümkün. Aynı zamanda yol bilgisayarı yol koşullarına göre verimli yakıt kullanma konusunda da uyarı veriyor. Camlar açıkken süratli gidiyorsak ekranda camları açmak yerine klimayı kullanmamız öneriliyor. Önceki nesline göre hacim genişlemiş. İç mekanda kullanılan malzeme ve işçilik kaliteli olmuş ve orta konsolda yer alan ekran kolay anlaşılır. Arka koltuklar baş ve diz mesafesi açısından yeterli. Stepnenin standart olarak sunulduğu Octavia’da 568 litrelik bagaj hacmiyse, yine sınıfının en iyisi durumunda.

Skoda Octavia test2

Dizel yalıtımı başarılı

Yeni Octavia, Türkiye pazarında farklı güçteki modern teknolojiye sahip benzinli ve dizel motorlarla satışa sunuluyor. Yeni Octavia, boyutları büyümesine ve daha fazla teknolojik donanımlara sahip olmasına karşın, bir önceki nesline göre 102 kilogram daha hafif. Yine bu özelliklerin yanında yeni Octavia’nın tüm motor seçeneklerinde Start/Stop ve Enerji Geri Kazanım sistemleri de standart olarak yerini alıyor. Bizim konuğumuz olan Octavıa’da 1.6 litrelik dizel ünite görev yapıyor. DSG şanzıman seçeneğiyle kombine edilen bu motor kullanım açısından gayet seri. Dizel sesini çok iyi izole eden marka, tüketim konusunda da çok cimri. 1.6 litrelik motor 0’dan 100 kilometre hıza 10.9 saniyede ulaşırken maksimum 194 kilometre hız yapıyor. Fabrika verisine göre 100 kilometrede 3.8 litre yakıt tüketen araç bizim sürüşümüzde 5.4 litre seviyelerin de tüketim gerçekleştirdi. Yeni Skoda Octavia, sadece üst sınıf otomobillerde bulunabilecek sayısız yeni konfor özelliklerini de bünyesinde topluyor. Hatta yeni Octavia’da sunulmaya başlanan bazı standart ve isteğe bağlı donanımlar, Skoda model yelpazesi için de ilk niteliğini taşıyor. Yeni Octavia, 48 bin 100 liradan başlarken, bizim sürüşümüz de yer alan 1.6 litrelik TDI DSG şanzımanlı fiyatı 61 bin 700 lira.

Skoda Octavia test3

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org