Mitsubishi Attrage

Mitsubishi Attrage

Mitsubishi’nin yeni sedan modeli olan Attrage, donanım seçeneği, dizelleri aratmayan benzinli motoru ve yeni tasarım anlayışıyla tüm dikkatleri üzerine çekiyor. Otomatik şanzıman seçeneği de sunabilen model, standartların üzerinde yer alıyor.

Japon üretici Mitsubishi, gelişen teknolojisi ve ataklarıyla B segmenti sedan pazarında Attrage ile rekabete girdi. Kompakt sedan pazarına Attrage ile odaklanan marka dizelleri aratmayan yakıt ekonomisi ve düşük hacmiyle MTV bakımından da avantaj sunuyor. Tasarım olarak daha önceki Mitsubishi modellerinden farklı olan Attrage, markanın yeni modellerine de ışık tutacağa benziyor.

O

Attrage’a önden baktığımızda ilk olarak krom kaplamalı iri hava girişi dikkat çekiyor. Markanın genlerine uygun çekik farları ve krom kaplı havalandırma girişleri aracın ön yüzüne şık bir görünüm katıyor. Çekik farların hemen altında konumlandırılan sis farlarının bir yarım ada gibi saran krom kaplama gündüz LED’lerini de barındırıyor. Aracın yan tarafında baktığımızda, ön kısımdan arka tarafa doğru ilerleyen keskin çizgiler, Attrage’nin akıcı tasarımını destekliyor. Arka tarafta dikkatlerimizi çeken ilk unsur iri bagaj spoyleri olmuş. Krom kaplamalar burada da karşımıza çıkıyor ve ön far bloklarında olduğu çekik stoplar burada da karşımıza çıkıyor.

Tamamen şehir içi kullanım için uygun olan model, test konuğumuzda olduğu gibi canlı renklerle sunuluyor. Attrage’nin boyutlarına bakacak olursa uzunluğu 4.24 metre, genişliği 1.67 metre iken yerden yüksekliği de 1.51 metre olarak hesaplanmış. 450 litrelik bagaj kapasitesini iyi gizleyebilen model beklentileri karşılıyor.

O

İç mekana girdiğimizde bir önceki test konuğumuz olan Mitsubishi Space Star’dan izler görüyoruz. Geniş bir iç hacme sahip olan Attrage, ergonomik bir hava sunabiliyor. İç mekanda dikkatlerimizi çeken bir başka özellik ise anahtarsız çalıştırma butonu. Standart olarak direksiyon simidinin sağ kısmında yer alan bu buton Attrage’de sol kısımda yer alıyor. Deri direksiyon simidi üzerinde hiçbir kısa yol tuşu bulunmuyor. Bu sadelik benim en çok sevdiğim özelliklerden. Ön konsol ve torpido çift renk olarak sunulmuş. Arkada seyahat eden yolcular için baş ve diz mesafesi yeterli seviyede alan sunmuş. Araç içinde bolca saklama gözü de yer alıyor.

O

Attrage’da kullanılan 1.2 litrelik benzinli ünite oldukça sessiz çalıyor. Ufak hacimli benzinli motor asıl hünerini yakıt tüketimi konusunda sergiliyor. 6000d/d’dan itibaren 80 HP güç üreten model 4000d/d’da 106 Nm’lik tork sunuyor. 5 ileri manuel şanzımanla kombine edilen araç 0’dan 100 kilometre hıza 12 saniyede ulaşıyor. Attrage maksimum 180 kilometre hız yapıyor. Attrage yakıt tüketimi konusunda da dizelleri aratmıyor. 100 kilometrede ortalama 4.9 litrelik yakıt tüketimi gerçekleştiren araç, şehir içinde 5.9 lt ve şehir dışında 4.3 lt benzin tüketiyor.

Mitsubishi Attrage, sınıfındaki rakipleri kadar konfor ve hatta bazılarından daha fazla donanım sunuyor. Attrage, benzinli motoru ile dizellerle rekabet edecek bir yapıya sahip.

O

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ
Güvenilir Bahis Siteleri Bets10 1xbet
https://betting2win.net/