Küçük sınıfta SUV keyfi

Küçük sınıfta SUV keyfi
  • Test
  • 13 Haziran 2018 09:54

Peugeot’nun B-SUV pazarındaki iddialı oyuncusu 2008, GT Line donanım seçeneği ve güçlü benzinli motoruyla performans ve tüketim dengesini sağlamayı başarıyor.


Peugeot, B-SUV modeli 2008, yerden yüksek tasarımı, sportif çizgileri ve sınıfının üzerinde boyutlarıyla dikkat çekiyor. Tam bir SUV gibi görünen 2008, bunu düz inen burun tasarımı ve yüksek motor kaputuna borçlu. Şık tasarımıyla gözünü zirveye çeviren araçta artık Ultimate Kırmızı gövde rengi de sunuluyor. Bu ay konuğumuz olan araç, yeni küçük hacimli benzinli motoru ve tam otomatik şanzımanıyla iddialı. Şık tasarım iç mekânda da kendini gösteriyor. Piyano boyalı yüzeyler, küçük direksiyon simidine sahip i-Cockpit ve gösterge çevresindeki mavi renkli LED aydınlatma araca farklı bir hava katıyor. İç mekandaki yaşam alanı oldukça ferah. Araç hem baş hem diz mesafesi konusunda bir üst segmenti aratmıyor.

İÇ MEKAN BOYUNDAN BÜYÜK

Aracın içine adım attığınızda ise sizi eğimi derinliği ve yüksekliği ayarlanabilen yol boyunca rahat edebileceğiniz koltuklar kaplıyor. Ellerindeki derinliği ve yüksekliği ayarlanabilir çok işlevli küçük direksiyon simidi sürücüsüne yoldan gözünü ayırmadan seyahat etme fırsatı sunuyor. SMEG 7 inçlik dokunmatik ekranla tüm dünyayı avucunuz içine sunan Peugeot 2008 size her koşulda sınırsız hizmet sunmaya devam ediyor. Aracın içinin bu denli geniş olmasını ise aks mesafesine bağlamak gerek öyle ki 2 metre 54 santimlik yapısı ile güzel bir görüntü oluşmasını sağlamış durumda. Araçta, Mirror Link sistemi üzerinde geliştirilen Mirror Screen ve Apple Carplay, geri görüş kamerası, Aktif Şehiriçi Güvenlik Sistemi ve Otomatik Park Sistemi gibi sınıfında az görülen ekipmanlar da sunuluyor.

3 SİLİNDİRLİ BENZİNLİ MOTOR

Markanın ödüllü motor 1.2 litrelik PureTech, artık 2008 ürün gamına eklenmiş. 110 beygir güç ve 205 nm tork üreten motor, 6 ileri tam otomatik şanzıman EAT6 ile kombine ediliyor. Araç, 0’dan 100 km/s sürate 10.3 saniyede ulaşırken maksimum hız da saatte 188 kilometre olarak belirlenmiş. Alt devirlerden itibaren sunulan tork, kullanım sırasında araca atak bir sürüş karakteri kazandırıyor. Gücüne göre iyi bir çekişe sahip olan araç, hızlı ve sarsıntısız vites geçişleri sağlayan EAT6 ile ideal bir kombinasyon oluşturmuş. Fabrika verilerine göre aracın ortalama tüketimi 4.8 litre. Bizim elde ettiğimiz 6.3 litrelik tüketim değeri de yeterli seviyede. Baz donanım da bile ESP, hillholder, Cruise Control, LED gündüz farları, tavan barları gibi uzun bir ekipman listesi sunulan araç, sınıfının en iddialı modelleri arasında yer alıyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org