KÜÇÜK SINIFIN SEVİMLİ ÜYESİ

KÜÇÜK SINIFIN SEVİMLİ ÜYESİ

Kendine has tasarımı ve sevimli görünümüyle B sınıfının iddialı modelleri arasında yer alan Nissan Micra, geniş iç mekanı ve otomatik şanzımanıyla şehir hayatında kolaylık sağlıyor.


Pazardaki pek çok otomobil birbirine benzese de, farklı tarzı olanlar da yok değil. Bunlardan biri olan Nissan Micra, yeni nesliyle daha büyük bir araç haline gelse de, genel tasarım ve kullanışlık özelliklerini devam ettiriyor. Bu ayki konuklarımızdan olan Micra, ön ve arka far grubu ve yuvarlak hatlarıyla sevimli bir tasarıma sahip. Yeni ızgara tasarımı ön bölüme yeni bir ifade katarken arkadaki bagaj üstü spoyler ve şık jantlar, araca sportif bir hava katıyor.

265 litrelik bagaj

Sınıfındaki modellerden farklı bir çizgiye sahip olana aracın kendine özel bir tarzı var. Sadece 3,78 metrelik uzunluğu ve 1,67 metrelik genişliğine rağmen Micra, hiç de küçük bir otomobil. Aracın iç mekanı, sınıfının en geniş olanları arasında. Sert plastik malzemelerden oluşan kokpit, başarılı işçilik sayesinde oldukça sessiz. Bolca eşya gözünün sunulduğu kokpitte sevimli tasarım anlaşıyı devam ediyor. Orta konsoldaki klima kumandaları, küçük bir alışma süreci gerektirse de kullanım açısından bir sorun yok. İç hacim konusunda hem önde hem arkada oturanlara yeterli yaşam alanı sunuluyor. Üstelik 265 litrelik bagaj hacmi de sınıf ortalamalarının üzerinde.

Konforuyla öne çıkıyor

Nissan Micra, gücünü 1,2 litrelik benzinli motordan alıyor. CVT (kademesiz) şanzıman ile desteklenmiş bu ünite 80 beygir güç ve 110 nm tork üretiyor. Bir şehir otomobili için yeterli olan bu veriler, kullanımda da bu görüşü destekliyor. 0-100 km/s hızlanmasını 14,5 saniyede tamamlayan araç, saatte 161 kilometrelik son süratiyle yeterli performansa sahip. Fabrika verilerine göre ortalama tüketim 5.4 litre olarak belirlenmiş. Bizim elde ettiğimiz karma tüketim rakamıysa 6.1 litre. Araçta kullanılan tatlı sert süspansiyon sistemi, konforla yol tutuş dengesini sağlamayı amaçlıyor. Sunulan konfor seviyesi, sınıf standartlarının üzerinde. Virajlarda sınırları zorlandığında önden kayma eğilimde olan araç, ESP’nin standart olarak sunulması sayesinde sorun yaşatmıyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ