KONFORLU VE KARİZMATİK

KONFORLU VE KARİZMATİK

Makyaj operasyonundan geçen Honda CR-V, yeni nesliyle yola devam ediyor. 9 ileri otomatik şanzımana kavuşan araç, yerden yüksek yapısı ve küçük hacimli motor seçeneğiyle rakiplerine gözdağı veriyor.

Honda CR-V test2

Japon üretici Honda’nın SUV sınıfındaki temsilcisi olan CR-V, makyajla birlikte farların altındaki noktasal olan LED gündüz farları çerçeve şeklinde yerini almış. Bolca krom kaplama kullanılarak şık bir görünüme kavuşmuş. Makyajla birlikte arkada stopların iç tasarımı değiştirilmiş. Dış tasarımıyla daha da dikkat çeken bir model haline gelen CR-V, boyutlarıyla da rakiplerine gözdağı veriyor. Otomobilin boyutlarına baktığımızda Honda CR-V, 4.60 metre uzunluğa, 1.82 metre genişliğe, 1.68 metre yüksekliğe ve 2.63 metre aks mesafesine sahip. Aracın iç mekanına bakacak olursak, klasik Japon tasarımıyla karşılaşıyoruz. Kusursuz ve gösterişsiz iç mekanda, ergonomi başarılı. Direksiyon üzerindeki kumandalar modelin birçok özelliğini kontrol edebilme opsiyonunu size başarılı bir şekilde sunmuş.

Honda CR-V test5

Bagaj hacmi 589 litre

Alt kısma dokunmatik, 7 inçlik Honda Connect ekranı konumlandırılmış. Müzik sisteminin yanı sıra navigasyon gibi özelliklere de sahip bu ekran birçok işlevi yerine getirebiliyor. Ancak özellikle radyo kanalı ayarlamak alışkanlık gerektiriyor. Küçük eşya gözü konusunda model orta konsolda ve kapı iç ceplerinde oldukça cömert davranmış. Önde ve arkada sunulan baş ve diz mesafesi yeterli seviyede. Honda CR-V, 589 litre bagaj hacmine sahip. Bu hacim arka koltukların yatırılması ile 1146 litreye çıkıyor.

Honda CR-V test3

9 ileri şanzıman

Honda CR-V’de 1.6 litrelik dizel motor görev yapıyor. Bu motor 4000 d/d’de 160 beygir güç, 2000 d/d’de ise 350 Nm tork üretiyor. Sadece otomatik şanzıman ile sunulan bu motor, 9 kademeli. Araç fabrika verilerine göre 0-100 km/s hızlanmasını 10.4 saniyede tamamlıyor. Fabrika verisi olarak araç, 100 kilometrede ortalama 5.3 litrelik yakıt tüketimi gerçekleştiriyor. Test boyunca bizim yol bilgisayarlarımıza yansıyan rakam ise 6.7 litre oldu. Yumuşak olan süspansiyonlar konforlu sürüşler sağlıyor. Arazi sürüşlerinde de yapı gereği konfordan ödün vermeyen Honda CR-V, zemin bozukluk seviyesi artsa da sıkıntı yaşatmıyor. Model motor ve yol sesini kabine yansıtmıyor.

Honda CR-V test4

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ