Hem güçlü hem tutumlu

Hem güçlü hem tutumlu
  • Test
  • 30 Kasım 2018 14:39

Kompakt hatchback pazarının sporcu yönü ağır basan temsilcilerinden Peugeot 308, 3 silindirli benzinli motoruyla öne çıkıyor. 130 beygirlik ünite, hem tutumlu hem performanslı.

Otomotiv markaları, geçmiş deneyimleri ve alışkanlıklarını tüm modellerine yansıtıyor. Kimisi konfora önem verirken bazıları da sportif sürüşten vazgeçmiyor. Bu ikinci seçeneğin en başarılı temsilcilerinden biri de Peugeot. En küçük otomobilinde hatta ticari modellerinde bile bu geleneğinden vazgeçmeyen marka, performansla konfor dengesini en iyi sağlayan üreticilerden.

420 litrelik bagaj geniş

Markının kompakt pazardaki temsilcisi 308 de, farklı bir noktada değil. Bu ayki konuklarımız arasında yer alan araç, dizelleri aratmayan küçük hacimli benzinli motoru ve zengin donanımıyla dikkat çekiyor. 308, elden geçirilen tasarımı ve artırılan donanım listesiyle sınıfının en iyileri arasındaki yerini sağlamlaştırdı. Sportif tasarım, LED farlar, dama desenli ızgara gibi şık detaylarla destekleniyor. Aracın arka bölümünde de sportif bir tampon ve şık farlarla yeni araç imajı desteklenmiş. 17 inçlik alaşım jantlar da çok şık. Aracın hiçbir rakibine benzemeyen iç mekanı son derece dikkat çekici. Yalın olan kokpitte 9.7 inçlik dev multimedya ekranı ve sportif i-cockpit yeterli çekiciliğe sahip. Araçla ilgili bilgilerin yanı sıra klima ve müzik sisteminin de bu ekrandan yapılması, ergonomiyi artırıyor. Küçük çaplı direksiyon sistemi yarış otomobillerini andırırken, hassas yönlendirme kabiliyeti de övgüye değer. İç mekandaki ferahlık arka bölümde de yeterli seviyede. 420 litrelik bagaj da sınıf ortalamalarının bir hayli üzerinde.

Dizel versiyonu aratmıyor

Yenilenen 308’de en dikkat çekici motor kuşkusuz 1.2 litrelik benzinli ünite. 3 silindirli motor, turbo beslemesi sayesinde dikkat çekici bir güve sahip. 6 ileri tam otomatik şanzıman EAT6 ile kombine edilen motor, 130 beygir güç ve 230 nm tork üretiyor. Ağırlığı sadece 1150 kilogram olan otomobil, bu sayede güçlü motoruyla başarılı performans değerleri sunuyor. Bize konuk olan Allure versiyonundaki 17 inç alaşım jantlarla birlikte aracın 0-100 km/s ivmelenmesi 9.8 saniye sürüyor. Saatte 200 kilometre olan maksimum sürat de oldukça iyi. Markanın sportif sürüş özelliklerini yansıttığı modellerden olan 308, başarılı tutunma yeteneği ve stabil sürüşüyle beğenimizi kazandı. Aracın frenleri de performansı gibi iyi seviyede. Fabrika verilerine göre aracın ortalama tüketim 4.9 litre. Bizim kullanımımızda yol bilgisayarına yansıyan ortalama ise 5.7 litre oldu.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org