FORD KUGA İDDİALI GELDİ

FORD KUGA İDDİALI GELDİ
  • Test
  • 12 Kasım 2017 15:49

Ford’un kompakt SUV modeli Kuga, yeni nesliyle satış performansını artırdı. Bunda en büyük pay, küçük hacimli dizel motor ve otomatik şanzıman kombinasyonun


Son dönemin modası haline gelen SUV pazarı, birbirinden iddialı modellerle büyük bir mücadeleye sahne oluyor. Pazarın güçlü oyuncularından Ford, yeni nesil kompakt SUV modeli Kuga ile iyi bir çıkış yakaladı. Kısa bir süre önce makyajlanan araç, ilk kez sunulan küçük hacimli dizel motor ve otomatik şanzıman kombinasyonuyla konuğumuz oldu.

456 litrelik bagaj

Önceki nesle oranla daraltılan ızgarası, büyütülen sis farları ve keskin çizgileriyle sportif bir tasarım vadeden araç, profilden de oldukça atletik görünmeyi başarıyor. Aracın arka bölümde de profile taşan farlar, geniş tampon ve tampon altı koruması da şık detaylar arasında. Sınıfının iri modellerinden olan Kuga, yerden yüksek tasarımıyla tam bir SUV gibi görünüyor. 456 litrelik bagaj da yeterli seviyede. Aracın iç mekanına geçtiğimizde, markanın diğer modellerinde tanıdık bolca ekipman dikkat çekiyor. Son derece kaliteli olan iç mekandaki tuş kalabalığı ortadan kaldırılmış. Aracın arka bölümünde sunulan yaşam alanı, en az ön bölüm kadar ferah. Yüksek oturma pozisyonu aracın amacına uygun bir his sağlıyor.

120 beygirlik dizel

Kuga ürün gamına eklenen yeni nesil dizel ünite 1.5 litre hacminde. 1605 kilogramlık otomobile yeterli performansı sağlayan motor, 120 beygir güç ve 300 nm tork üretiyor. Gücünü 6 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman PowerShift ile ön aksa ileten motor, aracı 0’dan 100 km/s sürate 12.4 saniyede ulaştırıyor. Saatte 171 kilometrelik maksimumu hız vadeden bu kombinasyon, ara hızlanmalarda da yeterli performansı sunuyor. Dizel ünite asıl hünerini yakıt tüketimde sergiliyor. Fabrika verilerime göre aracın ortalama tüketimi 4.8 litre. Bizim kullanımımızda yol bilgisayarına yansıyan ortalama ise 6 litre oldu. Yol tutuş ve sürüş konularında tam bir Ford olan araç, dinamik ve stabil bir karaktere sahip. 4 tekerlekten çekiş sistemi olmasa da aracın tutunma limitleri oldukça yüksek.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org