FIAT 500L CROSSOVER

FIAT 500L CROSSOVER
  • Test
  • 29 Aralık 2017 08:53

Fiat’ın kısa bir süre önce yenilediği 500L, şık tasarımı ve zorlu yol şartlarında da ilerlemeyi sağlayan Traction + sistemiyle oldukça iddialı


Fiat’ın efsane modeli 500 ile başlattığı ve zamanla bir genişleyen 500 ailesi, sevimli tasarımları ve geniş iç hacimleriyle kısa sürede beklentilerin üzerinde bir başarı elde etti. Markanın gelecek stratejisinde de önemli bir yere sahip olan ailenin 500L versiyonu, kısa bir süre önce makyajlandı. Bir minivanla crossover’ın olumlu özelliklerini bir araya getiren yeni 500L, bize konuk olan Cross Plus versiyonuyla daha heybetli ve güçlü görünmeyi başarıyor.

7 inçlik dokunmatik

Önceki versiyona göre küçük değişikliklere gidilen araçta ön panjur yenilenmiş. Cross Plus versiyonlarda yer alan tampondaki gri renkli koruma parçalarında da değişikliğe gidilirken alaşım jantlar yenilenmiş ve arka bölümdeki siyah kaplama da artık gövde rengi olarak sunulmaya başlanmış. İç mekanda da benzer şekilde küçük farklılıklar göze çarpıyor. Yeni direksiyon simidi ve 7 inçlik dokunmatik ekrana sahip UConnect sistemi çok daha şık görünüyor. Cross Plus versiyonlardaki sürüş modu seçicinin kumandası ise artık klimanın altında yer alıyor. Dışarıdaki sevimli tasarımın içerde devam etmesi kullanışlılığı da etkilememiş. Oldukça geniş olan iç mekanda hem ön hem arkada sunulan yaşam alanı ferah. 455 litrelik bagaj ise 3 bölmeli yapısıyla oldukça kullanışlı.

Ortalama tüketimi 4.3 litre

Araçta kullanılan 1.6 litrelik Multijet motor, ürün gamının en güçlü seçeneği. 6 ileri manuel şanzımanla kombine edilen dizel ünite, 120 beygir güç ve 320 nm tork üretiyor. Net geçişlere sahip şanzıman keyifli bir kullanım vadediyor. 0-100 km/s ivmelenmesini 11.5 saniyede tamamlayan otomobil, saatte 183 kilometrelik son süratiyle de beklentileri rahatlıkla karşılıyor. Fabrika verilerine göre aracın ortalama tüketimi 4.3 litre. Bizim kullanımımızda elde ettiğimiz ortalama ise 5.5 litre olarak yol bilgisayarına yansıdı. Sakin ve sabit hızlı sürüşlerde fabrika verisini yakalamak mümkün.

Arazide de pes etmiyor

Cross Plus versiyonlarla standart olarak sunulan 4 mevsim lastikler ve zorlu sürüş şartlarında ilerlemeyi sağlayan Traction + sistemi, aracı standart bir 500L’den ayırıyor. Sistem; kum, çamur ve kar gibi kaygan yollarda çekişi ön tekerlekler arasında dengeleyerek yola standart 4×2 sistemine göre daha fazla tutunma sağlıyor. Tatlı sert süspansiyon sistemi sayesinde kuru zeminde de yol tutuş kabiliyeti yeterli seviyede.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org